شکلات تخته ایشکلات گرودل

فروش شکلات تخته ای صنعتی کوچک گرودل

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

خیلی از افراد می خواهند درباره شکلات تخته ای صنعتی بدانند و هیچ ایده ای درباره آن ندارند. ما در اینجا قصد داریم پاره ای توضیحات در رابطه با این محصول ارائه بدهیم.

شکلات تخته ای صنعتی چیست

همه ی ما عاشق کیک های رنگارنگ قنادی ها و انواع بیسکوییت ها با روکش شکلاتی هستیم. کلا شکلات یک خوراکی بسیار جذاب است مخصوصا وقتی که به عنوان روکش، یک خوراکی یا دسر دیگر رو کاور میکند. برای روکش کردن خوراکی ها با شکلات، باید از شکلات کارگاهی یا شکلات صنعتی استفاده کرد. این روکش ها معمولا به صورت شکلات های تخته ای در سایزهای مختلف بزرگ و کوچک تولید می شوند. برای قنادی ها و کارگاه ها که تنوع محصولات رنگارنگ آن ها زیاد است. شکلات تخته ای صنعتی کوچک به صرفه تر است. این شکلات ها دارای حدود 20 طعم و رنگ مختلف بوده و با کمک آن ها می توان انواع و اقسام دسرها و کیک ها و خوراکی ها تزئین و کاور کرد.  شکلات تخته ای صنعتی کوچک در قالب های 200 گرمی بسیار مناسب کارگاه های شیرینی و شکلات است که تنوع طعم و رنگ در محصولاتشان زیاد است.

شکلات تخته ای گرودل

فروش شکلات تخته ای

فروش شکلات تخته ای صنعتی در اکثر فروشگاه های لوازم قنادی انجام می شود. اما اگر شما مالک یا فروشنده ی یک لوازم قنادی هستید برای تهیه مقرون به صرفه ی شکلات تخته ای صنعتی کوچک می توانید مستقیم به کارخانه سفارش بدهید. البته برای خرید از کارخانه باید حجم سفارش شما بیشتر از یک تن باشد. ولی جای نگرانی نیست. بازرگانی رادمان سالهاست که این مشکل را برطرف کرده و انواع شکلات تخته ای صنعتی کوچک گرودل را با قیمت کارخانه و در حجم های کمتر از 100 کیلو به فروش می رساند. البته سفارش های کمتر از 20 کیلو پذیرفته نمی شود. با توجه به اینکه هر کارتن شکلات تخته ای کوچک گرودل حاوی 50 تخته 200 گرمی می باشد. 20 کیلو معادل 2 کارتن از این محصول است.

خبر خوب اینکه امکان جور سفارش دادن این دو کارتن وجود دارد. یعنی می توان جوری فاکتور فروش را ثبت کرد که شامل انواع طعم و مزه باشد. فقط کافی است سفارش شما مضرب 50 باشد.

فروش شکلات صنعتی

شکلات تخته ای گرودل

گرودل یک برند ثبت شده دارای سیب سلامت و تمام مجوزهای وزارت بهداشت است که انواع شکلات سکه ای و شکلات تخته ای صنعتی را تولید می کند. شکلات تخته ای گرودل 200 گرمی در 20 طعم مختلف تولید می شود. این شکلات ها را باید به روش بن ماری ذوب کرد و به عنوان روکش محصولات استفاده نمود.

  • از بزرگترین مزایای این شکلات ها، استفاده از روغن های با کیفیت بالا در ترکیب آن هاست که باعث می شود روکش نهایی بدون ترک باشد و فرم خود را حفظ کند.
  • همچنین به علت فرم گرفتن سریع بعد از سرد شدن مجدد، برای روکش کردن محصولاتی مانند کیک و غیره بسیار آسان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
  • اسانس های استفاده شده در شکلات تخته ای گرودل باعث شده که این محصول بسیار خوش طعم باشد و جذابیت بیشتری به دسر و کیک نهایی بدهد.

 

شکلات میوه ای سکه ای گرودل

شکلات سکه ای رنگی

شکلات های سکه ای میوه ای  گرودل محصول دیگر این کارخانه است که برای مصارف فله و در حجم بزرگ کاربرد دارد. بر خلاف شکلات تخته ای 200 گرمی که برای مصارف کم حجم به کار گرفته می شود. تنوع این شکلات نیز زیاد است و در 20 طعم مختلف به فروش می رسد. شکلات میوه ای سکه ای گرودل در کیسه های 5 کیلویی و کارتن های 10 کیلویی عرضه می شود. طعم های مختلف این شکلات عبارتند از:

  • شکلات تلخ در 3 درصد متفاوت
  • شکلات شیرین معمولی
  • شکلات سفید
  • شکلات شیری
  • شکلات قهوه
  • شکلات بستنی سنتی
  • شکلات کاپوچینو
  • شکلات شیر عسل
  • شکلات میوه ای در طعم های:

انار

آناناس

انبه

هلو

پرتقال

سیب ترش

نعنا

توت فرنگی

آلبالو

شاه توت

 

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا