شکلات سنگیصادرات شکلات

صادرات شکلات سنگی رودخانه ای به عراق

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

صادرات شکلات سنگی رودخانه ای به عراق یکی از علایق تاجران ایرانی است. صادرات این محصول توجیه اقتصادی برای ایران و عراق دارد به دلیل اینکه در ایران تولید کنندگان شکلات، می توانند این محصول را با کیفیت های متفاوتی بنابرسفارش مشتری عراقی تولید کنند و از طرفی قیمت مناسب شکلات سنگی ایرانی برای تاجران عراق مقرون به صرفه است.

کشورعراق به طور کلی از مواد غذایی ایران استقبال زیادی دارد که در این میان شکلات نیز بی بهره نبوده است و تبدیل به یک بازار گرم برای تاجران آن کشور شده است.

شکلات سنگی رودخانه ای فقط زیبا نیست بلکه طعم بسیار خوشایندی نیز دارد و از انواع شکلات است که علاوه بر کودکان، بزرگسالان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. این سنگ های رنگی خوراکی را با طرح های متنوع می توان تهیه کرد.

سنگی رودخانه ای

سنگی بلدرچینی

سنگی دراژه

دراژه انواعی از شکلات است که در سایز ریز تهیه شده و پوشش رنگی خوراکی تمام سطوح آن را کاور کرده و می پوشاند. بنابر نوع این کاور (پوشش)، نام دراژه مود نظر تغییر می کند. شکلات سنگی رودخانه ای با توجه به طرح و شکل سنگ مانندی که دارد به این نام ( River stones) شناخته می شود.

انواع شکلات سنگی رودخانه ای

شکلات سنگی با طعم شیری ( که بیشتر از این نوع شکلات  تهیه می شوند. که طعم آن از شیر، خامه و یا کارامل است که مزه ی شیرینی دارد)

شکلات سنگی دارک (تلخ)

شکلات سنگی با پوشش سفید(شیرین)

 

با توجه به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تهیه این شکلات ها، قیمت های متفاوتی برای شکلات سنگی رودخانه ای معین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر تیم فروش ما می توانند شما را راهنمایی کنند.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا