شکلات تخته ای

مرکز فروش شکلات تخته ای مرغوب در بازار داخلی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

مرکز فروش شکلات تخته ای، برند های مختلف تولید کننده شکلات را عرضه می دارد. کارخانجات شکلات سازی در نقاط مختلف ایران و در بازار های داخلی به تولید انواع شکلات و فرآورد های مرتبط با آن می پردازند که یکی از انواع شکلات، نوع تخته ای آن می باشد. این نوع شکلات را معمولا باز می کنند و برای تزیین و مخلوط کردن با سایر مواد به کار می برند. ماده اصلی و اولیه برای تهیه شکلات کاکائو می باشد. البته شکلات تخته ای شیری رنگ نیز وجود دارد که فاقد کاکائو می باشد. به طور معمول از هر 400 دانه کاکائو، نیم کیلو شکلات به دست می آید. 

مرکز فروش شکلات تخته ای مرغوب در بازار داخلی

توزیع کننده عمده شکلات تخته ای در سراسر کشور

توزیع کننده عمده شکلات تخته ای در سراسر کشورشکلات ها در طعم ها و رنگ های متنوع و به اشکال بسیار گوناگون تولید می شوند و علاوه بر این برای تهیه انواع:

  • شکلات های کاکائویی
  • شیرینی های تر و کیک ها و کاپ کیک های شکلاتی
  • تزیین شیرینی و کیک
  • تهیه انواع نوشیدنی های گرم و سرد
  • دسر

به کار می روند. شکلات یکی از منابع تامین انرژی و دارای کالری فراوان است که در گذشته بیشتر به شکل نوشیدنی مصرف می شد، اما در حال حاضر یکی از مواد اولیه را در صنعت قنادی به خود اختصاص می دهد. 

شکلات تخته ای یکی از ارقام این کالاست که در بازار عمده فروشی شکلات در انواع شیری رنگ و کاکائویی موجود می باشد. توزیع کنندگان عمده بخش قابل توجهی از فعالیت خود را متمرکز به توزیع در شهر های بزرگ به دلیل تقاضای زیاد نموده اند. 

از آن جا که تعداد مراکز فروش شیرینی و کارگاه های قنادی در کلان شهر ها زیاد است، از این رو توزیع کنندگان عمده با صاحبان این صنایع برای دریافت و قبول سفارشات شکلات در ارتباط می باشند.

عرضه برندهای معتبر شکلات تخته ای رنگی در تبریز

عرضه برندهای معتبر شکلات تخته ای رنگی در تبریزشکلات یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع خوراکی ها بین تمام مردم جهان است. طعم شکلات آن را برای پیر و جوان لذت بخش نموده و به این دلیل همه گروه های سنی از مشتریان پر و پا قرص شکلات می باشند. 
شکلات تخته ای که به شکلات موزاییکی نیز مشهور است از شکلات هایی است که در انواع رنگ های تیره و روشن تولید می شود. فروش شکلات رنگی تخته ای در تبریز توسط برند های معتبر صورت می گیرد. آنچه برندو های معتبر را به نام کرده است، کیفیت برتر این تولیدات است. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت مانند کاکائو مرغوب منجر به تولید شکلات تخته ای می شود.

شکلات تخته ای باعث ایجاد جذابیت و محبوبیت انواع شکلات شده است و طعم های مختلف آن مانند شکلات توت فرنگی ایرانی محبوبیت این خوراکی را دو چندان نموده است.

خریدار شکلات تخته ای سفید در بازار داخلی

خریدار شکلات تخته ای سفید در بازار داخلیتولید شکلات سفید بخشی از فعالیت صاحبان صنعت شکلات و شیرینی در بازار داخلی می باشد. خریداران شکلات با اهداف مختلف این کالا را خریداری می کنند. برخی دارای شغل شیرینی پزی و قنادی بوده و استفاده از انواع شکلات تخته ای به عنوان ماده اولیه کار برای آنها حیاتی است. انواع:

  • بستنی
  • کیک
  • بیسکویت
  • دسر های شکلاتی
  • برشتوک 
  • شکلات های آجیلی با کشمش و پسته و شکلات انار

همان طور که مشاهده می شود، تنوع کاربرد این نوع شکلات زیاد است و بخش اعظمی از خریداران آن را شیرینی فروشی ها تشکیل می دهند.

خانم های کد بانوی ایرانی نیز که علاقمند به هنر شیرینی پزی هستند با شکلات تخته ای انواع و اقسام مختلفی از شیرینی های خشک و تر را برای خانواده خود تهیه می کنند. بنابراین خانواده های ایرانی نیز بخش دیگری از متقاضیان این کالا می باشند.

فروشنده شکلات تخته ای رنگی ایرانی

فروشنده شکلات تخته ای رنگی ایرانیشکلات تخته ای نوعی از شکلات است که به صورت تخت شده و به اشکال موزاییکی یا ساده تولید می شود. این شکلات ها با ذوب شدن قابل استفاده برای تهیه انواع کیک و شیرینی می باشند. 

در صنعت شیرینی سازی و قنادی از گرم کردن خامه و ذوب کردن شکلات تخته ای، گاناش تولید می شود که عمدتا برای تزیین کیک به کار می رود. شکلات تخته ای را می توان به روش بن ماری یعنی حرارت غیر مستقیم ذوب کرد و در ترکیب با مواد دیگر برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار داد.
فروش آماده شکلات کاکائویی و رنگی تخته ای توسط فروشنده هایی که لوازم قنادی را به فروش می رسانند صورت می گیرد. 

اغلب فروشندگان اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده و ذوب کردن شکلات تخته ای دارند که این اطلاعات را به مشتریان خود منتقل می کنند. از این رو کسانی که با این شکلات ها آشنایی ندارند می توانند از فروشندگان اطلاعات لازم را دریافت دارند.

قیمت شکلات تخته ای صد در صد اصل در بازار جهانی

قیمت شکلات تخته ای صد در صد اصل در بازار جهانیطبق مطالبی که قبلا به آن اشاره شد، شکلات تخته ای را می توان برای تزیین انواع کیک و دسر به کار برد. برای این کار پس از ذوب کردن شکلات آن را با ماسوره و قیف روی کاغذ روغنی در طرح های مختلف ریخته و پس از سفت شدن می توان برای تزیین کیک به کار برد.

قالب های سیلیکونی نیز گزینه مناسبی برای شکل دادن به شکلات تخته ای ذوب شده هستند. آنچه می تواند تکمیل کننده فرایند تولید و تهیه انواع کیک و شیرینی ها باشد، طعم مطلوب و با کیفیت شکلات تخته ای است. در صورتی که برای تهیه این شکلات ها از کاکائو و مواد اولیه با کیفیت تهیه شود، شکلات تخته ای می تواند مناسب ترین پیشنهاد ممکن برای لذت بردن از طعم واقعی شکلات باشد. 

در بازار های جهانی قیمت شکلات صد در صد اصل و با کیفیت بستگی به برند تولیدی آن دارد. در حال حاضر شرکت های بزرگی هستند که در سطح جهانی به تولید و تهیه انواع شکلات می پردازند که برخی از آنها توانسته اند از معروف ترین مارک های شکلات باشند. قیمتی که برای تجارت و خرید و فروش شکلات شیری تخته ای یا شکلات کاکائویی محاسبه می شود، بر اساس نرخ ارز و تابعی از آن خواهد بود.

تولید کننده شکلات تخته ای‌ شمشی در اصفهان

تولید کننده شکلات تخته ای‌ شمشی در اصفهانیکی از ویژگی های شکلات تخته ای که به صورت شمش طلاست، تولید آن در طعم های مختلف و با نسبت های مختلفی از شکر است. از جمله این طرح ها:

  • شکلات تخته ای تلخ 99%
  • شکلات تخته ای تلخ 72%
  • شکلات تخته ای توت فرنگی
  • شکلات پوششی یا تخته ای پرتقالی
  • شکلات تخته ای بلوبری
  • شکلات تخته ای آناناسی
  • شکلات تخته ای سفید یا شیری

تولید کننده و تامین کننده شکلات در اصفهان در زمینه پخش عمده شکلات دارای فعالیت های مختلفی است. این واحد های صنعتی آمادگی قبول سفارشات مختلف را از سراسر ایران دارند و می توانند طبق نیاز مشتری انواع خاصی از شکلات را تهیه و تولید نمایند.

فروش شکلات شمشی می تواند به اشکال مختلفی در حجم زیاد یا در مقادیر کم صورت گیرد و از درصد مواد تشکیل دهنده متفاوتی برخوردار باشد. 

شرکت وارد کننده شکلات تخته ای سفید

شرکت وارد کننده شکلات تخته ای سفیدشکلات یکی از بهترین خوراکی ها در بین تمام مردم دنیاست. یکی از ویژگی های این کالا، وجود تنوع تولید زیاد در آن است. این تنوع شامل طیفی از:

  • رنگ و طعم
  • قیمت
  • کیفیت
  • برند و شرکت تولید کننده
  • بسته بندی
  • قیمت 

می شود. اقسام مختلفی از این محصول توسط شرکت های وارد کننده تحت عنوان شکلات خارجی وارد کشور شده و در مراکز و بازار فروش شکلات فله یا بسته بندی عرضه می شود.
عرضه عمده شکلات توسط این شرکت ها به شهر های بزرگ و کوچک با نسبت متفاوتی صورت می گیرد و در برخی ایام سال مانند عید نوروز که تقاضا برای این کالا زیاد است، فعالیت این شرکت ها نیز افزایش می یابد.

صادرات شکلات تخته ای فله به کشورهای همسایه

صادرات شکلات تخته ای فله به کشورهای همسایهشکلات ترکیبی از موادی همچون:

  • کاکائو
  • قند
  • کره کاکائو
  • چربی
  • امولسیون
  • طعم دهنده ها

می باشد. خواص زیادی برای شکلات برشمرده شده است و امروزه از انواع تلخ آن به دلیل خواص فوق العاده استفاده های زیادی می شود. برخی از خواص شکلات به طور خلاصه عبارتند از:

  • آرامش بخش
  • دارای اثرات ضد باکتریایی روی دهان
  • مناسب برای قلب و گردش خون
  • رفع کننده سرفه
  • سرشار از مواد معدن
  • کاهش دهنده کلسترول خون

اهمیت و خواص استفاده از شکلات سبب شده است تا این ماده به صورت گسترده در تمام دنیا مصرف شود. از این رو مناطق زیادی از جهان به فروش و صادرات شکلات تخته ای به کشور های همسایه اشتغال دارند. 

فروشگاه انواع شکلات تخته ای درجه یک

فروشگاه انواع شکلات تخته ای درجه یکبهترین شکلات فروشی و فروشگاه عرضه کننده شکلات، دارای مجموعه ای از شکلات های مختلف از نظر طعم و کیفیت می باشد. 

ترکیبات اصلی شکلات کاکائو، قند، کره کاکائو، چربی، امولسیون و طعم دهنده ها می باشند که در صورتی که از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده باشند، مزه و طعم واقعی شکلات را به انسان منتقل می سازند. 

فروشگاه هایی که در زمینه شکلات فعالیت دارند، ارقام فله و بسته بندی شده آن را به فروش می رسانند. انواع فله که به صورت کیلویی با قیمت مشخص به فروش می رسند و از این رو دست خریدار برای خرید مقدار کم یا زیاد شکلات باز است. 

نوعی از شکلات ها نیز در بسته بندی های مختلف تهیه می شود که هر کدام شکل خاصی دارند و با توجه به نوع شرکت سازنده از تنوع بسته بندی و همچنین قیمت برخوردار است. بنابراین امکان خرید هر نوع شکلات با هر درجه و شکلی در این فروشگاه ها ممکن است. 

نوع دیگری نیز از شکلات بسته بندی شده وجود دارد که مخصوص هدیه طراحی شده است و انتخاب مناسبی برای هدیه و کادو دادن به مناسبت های مختلف می باشد.

پخش سراسری شکلات تخته ای فله در بازار ایران

پخش سراسری شکلات تخته ای فله در بازار ایرانشرکت های چندی در کشور در زمینه تولید شکلات فعالیت دارند که شکلات تخته ای فله نام یکی از محصولات آنهاست. این شکلات ها به دو شکل قابل مصرف هستند.
هم می توان آنها را ذوب کرد و با مواد دیگر یا به صورت تنهایی برای تزیین به کار برد و هم می توان آن را رنده کرد و به همان شکل جامد و رنده شده روی انواع کیک، بستنی و دسر را تزیین نمود.
به دلیل کاربرد و استفاده گسترده شکلات فله ای پخش سراسری آن در بازار های ایران به صورت جامع و طبق سفارش های دریافت شده صورت می گیرد. پخش این کالا ممکن است توسط نمایندگی شکلات تلخ تهران به دیگر نقاط کشور انجام شود یا از مراکز و کارخانجات تولید کننده به دیگر شهر های کشور ارسال شود. 

سفارش شکلات تلخ فله ای با درصد ها و طعم های مختلف به شرکت های توزیع کننده با طی مراحل اداری و ثبت سفارش تلفنی یا از طریق شبکه ها و سایت های اینترنتی انجام می گیرد که در هر سفارش مقادیر و حجم متفاوتی از شکلات خریداری می شود. 

مرکز خرید شکلات تخته ای مرغوب

مرکز خرید شکلات تخته ای مرغوبشکلات تخته ای مرغوب از ترکیب مواد با کیفیتی همچون کاکائو تهیه می شود که برای سلامتی انسان بسیار مفید است. در صد گرم از دانه کاکائو موادی همچون:

  • کالری، سدیم، پتاسیم، کربو هیدرات
  • پروتئین، کافئین، و انواع ویتامین های آ، دی، آهن، و سی 

وجود دارد. مرکز خرید شکلات نوعی فروشگاه به شمار می رود که فقط در زمینه خرید و فروش عمده شکلات فعالیت داشته باشد یا این که نوعی مرکز فروش شکلات به صورت جزء باشد.

مجموعه مراحل و پروسه کاری که در این مراکز طی می شود، متفاوت بوده و خرید و فروش عمده نه تنها به بازار داخلی بلکه به صادرات شکلات خارجی و مرغوب نیز مربوط می شود.

به طور کل در مراکز خرید می توان برای معلاملات زیاد و پخش شکلات با فروشنده یا شرکت تولید کننده وارد مذاکره شد، و در مورد قیمت تمام شده و نرخ نهایی به توافق رسید و تخفیف های خوبی نیز از فروشنده دریافت نمود. 

خرید های جزئی نیز توسط اکثر افراد صورت می گیرد و ممکن است شامل ارقام بسته بندی شده یا انواع فله ای آن باشد.

نمایندگی فروش شکلات تخته ای

نمایندگی فروش شکلات تخته ایماده اصلی تهیه شکلات تخته ای یا هر نوع شکلات دیگر، کاکائوست که در مناطق گرمسیری مانند کشور های آمریکای جنوبی و مرکزی به صورت گسترده تولید می شود و به اقصی نقاط جهان صادر می شود.

کشور ساحل عاج بزرگ ترین تولید کننده کاکائو در حال حاضر در جهان می باشد که تامین کننده نیاز بسیاری از کشور ها به این ماده می باشد. تجارت کاکائو یکی از تجارت های وسیع و پر سود است که توانسته بخش قابل توجهی از اقتصاد این کشور ها را به خود اختصاص دهد.

کاکائوی ارسال شده به کشور های متقاضی برای تهیه انواع شکلات مانند شکلات تخته ای به کار می رود. شکلات موزاییکی، پوششی و شمشی از اسامی دیگر این ماده خوراکی می باشد که در بازار و در فروشگاه های لوازم قنادی یا در نمایندگی های فروش به چشم می خورد.

نمایندگی های فروش شکلات تخته ای آمادگی قبول سفارشات مختلف را از سوی کارخانجات مختلف صنعت کیک و شیرینی را دارند و می توانند بهترین کیفیت از این محصول را با بهترین نوع بسته بندی آماده نموده و به فروش برسانند. این مراکز در سراسر کشور در نقاط گوناگون آن پراکنده و آماده ارائه خدمت به مشتریان می باشند.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا