شکلات تخته ای

قیمت بهترین شکلات تخته ای ایرانی فله

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

در حوزه محصولات خانواده شکلات ایرانی، نوع تخته ای آن به عنوان بهترین ماده اولیه در تولید انواع شکلات و شیرینی کاربرد دارد. به همین دلیل به صورت فله تهیه شده و اتفاقا از قیمت عرضه بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد.
شکلات تخته ای که بر حسب نوع کاربرد آن به سه دسته کلی زیر تقسیم می شود اغلب به صورت صنعتی و به صورت شمش تولید می گردد:

هر کدام از این اقسام شکلات به منظور ویژه ای به کار می رود. برای مثال می توان به روکش انواع کیک اشاره نمود که نوع تلخ این محصول هم به آن براقیت و زیبایی تحسین کننده ای می بخشد و هم آن را بسیار خوشمزه می نماید. یا مثلا در مورد شکلاتهای تبلیغاتی و سفارشی که این روزها به عنوان تکنیکی برای معرفی شرکتهای مختلف، کاربرد دارد معمولا از شکلات تلخ یا شیری بهره گرفته می شود.
برندهای ایرانی تولید کننده شکلات تخته ای در این زمینه بسیار توانمند عمل کرده و فرآورده ای با درجه کیفی عالی و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی را روانه بازارهای مصرف داخلی کرده اند. آمارهای بازار نشان می دهد که شکلات تخته ای ایرانی جز بهترین محصولات تولید شده در کشور با استفاده از مواد اولیه مرغوبی چون کاکائو جامد و چربی کاکائو بوده و قابلیت صادرات به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس را نیز دارا می باشد.
نکته دیگری که اشاره به آن در این مطلب، خالی از لطف نیست قیمت خریداری این محصول می باشد. قطعا هر چه حجم سفارشات بالاتر باشد قیمت شکلات تخته ای که معمولا در کارتنهای هشت الی دوازده کیلویی بسته بندی می شوند مناسب تر خواهد بود.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا