شکلات کاکائویی

فروش شکلات کاکائویی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

فروش شکلات کاکائویی، همه روزه در سراسر دنیا انجام می گیرد. شکلات کاکائویی یکی از شناخته شده ترین نوع شکلات در بین مردم جهان است.
امروزه، شکلات کاکائویی یکی از محبوب ترین شکلات ها در بین کودکان و بزرگسالان است. همواره خوردن مقداری شکلات حالتان را خوب می کند، و لبخند را به لبان شما هدیه می کند.

شکلات کاکائویی

تاریخچه ی شکلات کاکائویی

در قدیم ایام ، شکلات به خوردنی هایی که از کاکائو در درست کردن آنها استفاده شده، گفته می شد. جالب است بدانید، زادگاه این محصول آمریکای مرکزی است.
اولین بار یک فرد اسپانیایی به نام هرناندو کورتز در سال ۱۵۲۸ میلادی دانه های کاکائو را به اررپا آورد. او با این کار به قیمت اصلی این گیاه در آمریکا پی برد.
در گذشته، در اسپانیا، از دانه های کاکائو به عنوان واحد پول استفاده می کردند.
بسته های شکلات کاکائویی، برای اولین بار در سال ۱۵۸۰ به اروپا قدم گذاشتند. در ابتدا این کالا تنها توسط اشراف و ثروتمندان استفاده می شود و فقیران و طبقات متوسط جامعه توان خرید آن را نداشتند.
البته در ابتدا شکلات کاکائویی به شکل امروزی وجود نداشت، ولی یک کالای لوکس، حتی برای دربار بود.
رفته رفته با کاهش قیمت شکلات، خرید شکلات در بین مردم گسترش یافت ولی این عامل اصلی محبوبیت شکلات در بین مردم جهان نبود. جالب است بدانید علت اصلی این امر فیلم شکلات با بازی ژولیت بینوش و جانی دپ بود.

شکلات کاکائویی

انواع مختلف شکلات کاکائویی در بازار

امروزه شکلات کاکائویی در اشکال مختلفی در بازار فروخته می شود. بسته بندی ها، اندازه و قیمت این شکلات ها با همدیگر بسیار متفاوت است.
گاهی اوقات مردم در مراسمات مختلف به همدیگر شکلات هدیه می دهند برای همین بسته بندی شکلات در این نوع موارد اهمیت خاصی پیدا می کند. البته این شکلات ها برای مصرف شخصی هم خریداری می شوند. در اینجا بعضی از انواع شکلات کاکائویی نام برده می شود:

  • شکلات تلخ ۷۰ درصد بدون گلوتن با طعم های مختلف
  • شکلات صبحانه به صورت گرمی
  • شکلات کادویی
  • و…

شکلات کاکائویی

فروش شکلات کاکائویی

روش های مختلفی برای فروش شکلات در کشور ما وجود دارد. اگر شما وارد یک فروشگاه ساده شوید با انوع مختلف شکلات با بسته بندی ها و برند های مختلف برخورد خواهید کرد.
نمایندگی های فروش شکلات در سراسر کشور با هدف فراهم کردن شکلات مورد نیاز علاقه مندان شکلات فعالیت می کنند. آنها به صورت عمده و تکی محصولات خود را می فروشند.
امروزه، نمایندگی های فروش، برای راحتی مشتری از سایت های اینترنتی در کنار فروش سنتی استفاده می کنند تا مشتری بتواند به راحتی چند کلیک ساده شکلات مورد نظر خود را تهیه کرده و از آن لذت ببرد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا