شکلات روسیشکلات کاکائویی

بازار فروش شکلات کاکائویی روسی و اکراینی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

در میان انواع خوراکی ها و تنقلاتی که روزانه به میزان قابل توجهی تولید و در بازار های جهانی به فروش می رسند، شکلات تخته ای ، یکی از پرطرفدارترین تنقلات در میان اقشار مختلف مردم به شمار می آید و دارای چربی و مواد مغذی مفیدی می باشند.

کارخانه های مختلفی در سطح جهان وجود دارند که به تولید انواع شکلات ها پرداخته اند. این کارخانه ها، شکلات ها را در انواع طعم ها، رنگ ها و سایزهای مختلف ساخته و روانه بازار می کنند. انواع شکلات ها را می توان در قالب شکلات های تلخ، شکلات های شیری، شکلات های مخصوص صبحانه، کرم شکلات، شکلات های تخته ای، شکلات های مخصوص پخت شیرینی و کیک و دسر، بسته بندی کرد.

از مارک ها و برندهای معروف این نوع شکلات پسته ای ها در بین ایرانی ها می توان به برند شکلات روسی و برند شکلات اکراینی اشاره کرد که بازار فروش شکلات کاکائویی روسی و اکراینی به دلیل برخورداری از تنوع بالا در شکل، طعم و نوع بسته بندی خود، در میان ایرانی های خوش سلیقه محبوبیت فراوانی دارند و در میان بازارهای فروش مواد غذایی، جزو بازار های داغ و پرطرفدار محسوب می شوند.

بازار فروش شکلات کاکائویی روسی و اکراینی

استقبال ایرانی ها از شکلات روسی

استقبال ایرانی ها از شکلات روسیدر میان کشور های تولید کننده شکلات، که محصولات خود را به مناطق مختلف جهان صادر می کنند شکلات روسی در میان  محصولات وارداتی کشور سهم بالایی دارد و  در بین خانواده های ایرانی جایگاه ویژه ای کسب کرده است.

مصرف شکلات خارجی و روسی در ایران، به افراد با سن و سال خاصی محدود نمی شود، اما بیشتر در بین کودکان و نوجوانان و جوانان رواج دارد. رنگ و طعم و بسته بندی شکلات روسی، که نمای زیبایی به ویترین مغازه ها و فروشگاه ها می دهد، نگاه کودکان زیادی را به خود جلب می کند و همچنین به دلیل کافئینی که دارد در بین جوانان بسیار محبوب و پر استفاده ست، چرا که کافئین یک ماده مفید و عامل مهمی در ایجاد نشاط، شادی و شادابی و ایجاد قدرت تمرکز ذهن و حواس در بین مصرف کنندگان می باشد.

در میان انواع شکلات ها، که به کشورمان ایران وارد می شود و در بازارهای مختلف به فروش می رسند، بازار شکلات روسی، بازار پر رونق و شناخته شده ای در میان مردم می باشد. استقبال ایرانی ها از شکلات روسی، بسیار قابل توجه است. علت این استقبال گسترده، وجود طرح های مختلف شکلات روسی، زیبایی و شکیل بودن بسته بندی های شکلات روسی است، نکته قابل توجه دیگر اینکه شکلات های روسی در انواع طعم ها همچون شکلات بادام زمینی، شکلات فندقی، شکلات شیری و … تولید و وارد کشور می شوند و به خوبی توانسته اند انواع سلیقه ها و ذائقه ها را به خود جذب کنند.

مدل دیگری از شکلات ها هستند که در میان انواع شکلات های روسی جلوه ویژه ای به خود داده اند و از نمونه های بی نظیر شکلات محسوب می شوند. این نوع شکلات ها دارای بسته بندی های شیک و زیبایی می باشند که در میان ایرانی ها به شکلات لقمه ای مجلسی معروف است. عموم مردم در مراسمات مختلف خود مثل دورهمی های ساده و میهمانی های خانوادگی، شب یلدا،  جشن های تولد، عید ها و سایر جشن ها و برنامه های خود جهت پذیرایی از آن ها استفاده می کنند.

قیمت شکلات روسی در بازار جهانی

قیمت شکلات روسی در بازار جهانیاز جمله کشور های تولید کننده شکلات روسی که تنهاترین و  بزرگترین تولید کننده شکلات روسی اصل و اورجینال، در جهان است، همان طور که پیداست، کشور روسیه می باشد. شکلات روسی به طور گسترده از کشور تولید کننده به سر تا سر جهان صادر می شود. صادرات شکلات روسی به اقصی نقاط جهان، هزینه های مختلفی را برای کشور صادر کننده اش، در بر خواهد داشت که باعث شده است، قیمت شکلات روسی در بازار جهانی در حد ثابتی نماند. در واقع می توان گفت که قیمت جهانی شکلات روسی دائما در حال تغییر  است.

شکلات های روسی وارد شده به کشور ما با قیمت های مختلفی به فروش می رسند و طبیعتا نوع فروش شکلات ها یعنی عمده یا جزئی بودن فروش، در میزان قیمت ها نیز اثر مستقیم دارد.

اگر فروش شکلات روسی فله ای باشد، خرید به صرفه تری را برای مشتری رقم می زند، و فروش آن ها در سطح فروشگاه ها که عموما به صورت بسته بندی و جزئی می باشد، قیمت بالا تری خواهند داشت.

واردات شکلات روسی به کشور

واردات شکلات روسی به کشوروادات هر محصولی به کشور، با توجه به میزان تقاضای آن و نقشی که در سطح کیفی اقتصاد کشور دارد، صورت می گیرد.

کشور ما، ایران، از جمله کشور های وارد کننده شکلات روسی می باشد. از آنجایی که شکلات روسی توانسته است توجه ذائقه های ایرانیان مشکل پسند را به خوبی به خود جلب کند و میزان خرید شکلات روسی توسط ایرانی ها روز به روز در حال  بیشتر شدن است این افزایش تقاضا موجب آن می شود که وارادت شکلات روسی به کشور هم سالانه افزایش یابد و تجار و فروشندگان زیادی را به فکر وارد کردن این ماده غذایی خوشمزه به کشور بیندازند.

کاربرد های مختلف شکلات

کاربرد های مختلف شکلات شکلات ها کاربرد های فراوانی دارند، یکی از اصلی ترین عاملی که باعث شده است شکلات ها در سطح جهان طرفداران بی شماری داشته باشد کاربرد های مختلف شکلات است، انواع شکلات ها در بازار موجودند که برخی از آنها جزو تنقلات هستند و جهت پذیرایی در میهمانی ها، اعیاد و مجالس، از آن ها استفاده می شود. شکلات های صبحانه با ترکیب های مختلف در بازار موجودند که چون یک وعده غذایی هر کسی را می تواند تامین کند خریداران زیادی پیدا کرده است.  همچنین شکلات هایی که مخصوص پخت انواع شیرینی ها مثل شیرینی شکلاتی، کیک های شکلاتی، دسر های شکلاتی، شیر کاکائو و .. می باشند نیز در بازار، در کنار سایر مواد غذایی موجودند، این نوع شکلات ها، به نوبه ی خود دارای مشتریان خاصی می باشند.

شرکت تولید کننده شکلات صادراتی

شرکت تولید کننده شکلات صادراتیعموما هر کشوری اگر بخواهد یکی از محصولات خود را در سطح جهان عرضه کند و به فروش برساند باید بهترین و درجه یک ترین نوع آن محصول را برای صادر کردنش به خارج از مرز های کشور خود، انتخاب کند. هر کشوری برای تولید محصول صادراتی باید امتیازات زیادی از جمله بهترین امکانات و مواد اولیه را باید به کارخانه تولید آن محصول ارائه کند تا آن کارخانه بتواند در فضایی غیر متشنجش به تولید محصولی که مناسب صادرات باشد بپردازد.  یک شرکت تولید کننده شکلات صادراتی نیز شامل این قاعده است و ناگزیر به پیروی از این اصل، می باشد. در روسیه هم کارخانه تولیدی شکلات روسی  با در نظر گرفتن قواعد و اصول تولید، بهترین شکلات روسی صادراتی را تولید میکند و نه تنها توانسته است تجارت شکلات روسی را در روسیه افزایش دهد بلکه این توانایی را داشته است که محصول خود را به یک برند تبدیل کند و شکلات های خود را به مناطق مختلف جهان آن هم به میزان قابل توجهی صادر کند.

برند های معتبر شکلات در ایران و جهان

برند های معتبر شکلات در ایران و جهانکشور هایی همچون،  آمریکا، سوئیس، هلند، فرانسه و .. جزو بزرگترین تولید کنندگان انواع شکلات در جهان می باشند، هر کدام از این کشورها برند های خاصی از شکلات ها را به جهان معرفی کرده اند. از جمله برند های معتبر شکلات در ایران و جهان، برند های Nutella، kit kat، mars می باشند که اخیرا برندهای روس شکلات نیز در ایران توانسته مخاطبان و مصرف کنند گان خاصی را پیدا کند.

کیفیت بالای شکلات به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای شکلات به چه عواملی بستگی دارد؟یکی از مواردی که در رابطه با انواع شکلات ها مورد توجه هست این است که بدانیم کیفیت بالای شکلات به چه عواملی بستگی دارد؟ و آیا همه شکلات ها آن مرغوبیت و کیفیت لازمه را دارا هستند یا خیر؟

از جمله عواملی که در افزایش کیفیت شکلات ها نقش بسزایی دارند، در درجه اول کاکائویی ست که برای تولید شکلات از آن استفاده می شود که طبیعتا باید تازه و از مرغوبیت خوبی برخوردار باشد. مورد دیگر، بر میگردد به فضای کارخانه های تولید شکلات. استفاده از دستگاه های استاندارد و مناسب، وضعیت بهداشت محیط کارخانه و رعایت نکات بهداشتی و نظافت،  توسط کارگران خطوط تولید نیز از جمله مواردی ست که باید در نظر گرفته شود. نکته دیگری که می تواند به کیفیت بالای شکلات کمک کند، سطح کیفیت مواد ترکیب شونده در شکلات ها از قبیل شیر و شکر و اسانس ها و .. می باشد که باید از تازه ترین موادها و مرغوب ترینشان استفاده شود. شاید اساسی ترین نقش را مسئول کنترل کیفی کارخانه های تولید شکلات، دارند. آنها با نظارت دقیق بر نحوه ترکیب مواد و اینکه چه اندازه از هر موادی را در چه میزان کاکائو باید مخلوط کرد، موجب بالا بردن درجه کیفیت انواع شکلات ها می شوند. طبیعتا میزان تقاضای هر محصولی خصوصا در مورد مواد غذایی چون شکلات، مسئله کیفیت آن مهم ترین مسئله ای ست که خریداران به آن توجه دارند. در درجه بعد قیمت کالا می باشد و نمی توان از آن چشم پوشی کرد. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است که خریداران و مشتریان را به سمت خود می کشاند.

اجزای تشکیل دهنده شکلات

اجزای تشکیل دهنده شکلات اجزای تشکیل دهنده شکلات ها، در درجه اول بر گرفته از دانه های  گیاه کاکائو می باشد. کاکائو دارای طعم تلخی می باشد. این کاکائو ها به خودی خود قابل استفاده نیستند و باید بعد از برداشت آنها، تحت شرایط خاصی با دستگاه های خاص در کارخانه ها ساخته و پرداخته شوند تا تولید کنندگان شکلات بتوانند برای تولید محصولات خود از آن استفاده کنند.

یکی از موادهای  موجود در گیاه کاکائو، کافئین است که عاملی مهم برای ایجاد شادابی و نشاط در مصرف کنندگان می باشد. اما تولید کنندگان، بسته به اینکه از کاکائو چه نوع شکلاتی قرار است تولید کنند، موادی را که اصطلاحا به آن مواد افزدونی می گویند، با در صد های مختلف طی مراحلی و با دستگاه های خاصی که در کارخانجات تولید شکلات وجود دارند، به کاکائو اضافه می کنند تا طعم ملایم تری به شکلات های خود بدهند. از جمله موادی که برای تغییر طعم کاکائو در تولید شکلات استفاده می شود، شکر و شیر می باشند.

انواع شکلات در جهان ساخته می شوند که هر کدام دارای طعم، بو و شکل مختلفی هستند. هر مصرف کننده ای با چشیدن مقداری از آنها می تواند به حدود ترکیب آن نیز پی ببرد. با توجه به طعمشان می توان تشخیص داد که از چه نوع افزدونی هایی در کاکائوی آن استفاده شده است.

لیست کامل تولید کنندگان شکلات روسی

لیست کامل تولید کنندگان شکلات روسیبا توجه به اینکه کشور اصلی تولید کننده شکلات روسی، کشور روسیه می باشد، اما ممکن است سایر کشور ها نیز اقدام به تولید شکلات روسیه بکنند اما طبیعی ست که آنها نتوانند شکلات های روسی خود را به کیفیت شکلات های روسی کشور روسیه بسازند در نتیجه  آن ها نه تنها نمی توانند آن طور که خودشان انتظار دارند در میان مردم طرفدار داشته باشند بلکه به علت کیفیت پایین محصولاتشان که با نام و برند شکلات روسی اقدام به فروش آنها می کنند در میان افرادی که شکلات روسی اصل را به خوبی می شناسند، متقلب شناخته شده و تولیداتشان جزو تولیدات تقلبی و غیر مجاز محسوب می شود و با این اقدام به تدریج از اعتبار خود می کاهند. در نتیجه به همین دلیل است که لیست کامل تولید کنندگان شکلات روسی در دسترس نیست و تنها می توان شرکت های تولید کننده شکلات روسی در کشور روسیه را جزو تولید کنندگان شکلات روسی حساب و از آنها لیستی تهیه کرد.

بازرگانی فروش شکلات روسی

بازرگانی فروش شکلات روسیبا توجه به وجود طرفداران زیاد شکلات روسی در جهان از جمله ایران، خرید و فروش شکلات و به طور کلی، بازرگانی فروش شکلات روسی می تواند یک شغل پر درامد اما سخت باشد، چرا که  بازرگانی فروش شکلات روسی نیازمند تخصص بالایی در زمینه خرید و فروش می باشد، اینکه افراد از اصول تجارت واردات و صادرات انواع شکلات ها بخصوص شکلات روسی آگاهی داشته باشند، اینکه شکلات هایی که می خواهند خریداری کنند باید از چه کیفیت و مرغوبیتی برخوردار باشند، آشنایی با قیمت عمده شکلات روسی و نحوه قیمت گذاری برای فروش جزئی شکلات روسی و حتی شناختن سلیقه و ذائقه افراد نیز می تواند در پر رونق کردن بازرگانی فروش شکلات روسی تاثیر فراوانی داشته باشد.

اما در برخی مواقع، شرایط به نفع بازرگانان فروش شکلات روسی پیش نمی رود. مثلا ممکن است بازرگانان در یک بازه زمانی اقدام به خرید میزان بالایی از شکلات کنند اما به دلیل یک سری اتفاقات پیش بینی نشده، نتوانند به موقع آنها را در معرض فروش و در دسترس مشتریان قرار دهند و این به مرور از کیفیت شکلات ها می کاهد. در نتیجه، آنها ناچار می شوند در زمانی دیگر اقدام به فروش شکلات روسی نصف قیمت یا زیر قیمت بازار بکنند که طبیعتا این اقدام، ضرر هایی برای آنها در پی خواهد داشت.

تامین کننده شکلات روسی در ایران

تامین کننده شکلات روسی در ایرانتامین کننده شکلات روسی در ایران  در وهله اول تجار می باشند که با خرید انواع شکلات روسی از کشور تولید کننده، طبق اصول و قواعد خاصی و با کسب مجوز از وزارت مربوطه در کشور، این محصول را وارد ایران می کنند و در درجه بعد فروشندگان بزرگ در سطح کشورند که با خرید شکلات های روسی از تجار، آنها را در سراسر کشور به فروش می رسانند.

نمایندگی فروش شکلات روسی در سراسر کشور

نمایندگی فروش شکلات روسی در سراسر کشورفروش شکلات روسی به طرق مختلفی در کشور انجام می شود. برخی شرکت های وارد کننده شکلات روسی با ایجاد نمایندگی فروش شکلات روسی در سراسر کشور، این امکان را فراهم کرده اند که ایرانیان در جای جای کشور به خرید انواع شکلات روسی، دسترسی آسان داشته باشند.

اما ممکن است تعداد این نمایندگی ها آنقدر نباشد که همه مردم در سطح کشور بتوانند به آنها مراجعه و جهت خرید شکلات مورد نیاز خود اقدام کنند، برای رفع این مسئله، این شرکت ها، سایت هایی را برای فروش انواع محصولات در فضای اینترنت راه اندازی کرده اند که دسترسی به انها در همه جای کشور و دنیا امکان پذیر و راحت است. این شرکت ها با ایجاد فروشگاه های اینترنتی در فضای مجازی، و قرار دادن تمامی اطلاعات لازم در مورد شکلات ها علی الخصوص شکلات روسی مثل مشخصات مربوط به شکل و ظاهر شکلات، مشخصات مربوط به طعم و رنگ و همچنین قیمت آنها امکان خرید اینترنتی شکلات روسی را برای خریداران  و مشتریان خود فراهم کرده اند.

عرضه آنلاین شکلات روسی و راه اندازی اینگونه سایت ها موجب می شود که خریداران شکلات روسی در هر کجای ایران که هستند و در هر زمانی که بخواهند، با مراجعه به این نوع فروشگاه ها،  بتوانند به صورت تصویری، انواع شکلات روسی، نوع بسته بندی و قیمت های مختلف آن را ببیند و پس از مقایسه انواع شکلات ها با یکدیگر، طبق سلیقه خود و به میزان دلخواهشان، شکلات روسی را سفارش داده و خریداری کنند.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا