شکلات تلخشکلات کیلویی

پخش عمده شکلات تلخ کیلویی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

قیمت شکلات تلخ در این سایت به صورت دست اول عرضه می شوند. شکلات هایی با رنج قیمت کیلویی ۳۰۰۰۰ تومان از شکلات های ایرانی تا کیلویی ۱۵۰۰۰۰ تومان برای شکلات های خارجی از انواع محصولاتی هستند که می توانید برای خرید عمده آن اقدام نمایید. علاوه بر شکلات پسته ای پذیرایی تلخ، انواع شکلات های کادویی و شکلات های صنعتی نیز قابل فروش خواهد بود و بسته به زمینه های مصرفی خود می توانید اقدام به همکاری نمایید.

تولید شکلات تلخ در کارخانه های مختلف شکلات سازی انجام می شود و بسته به کیفیت و نوع مواد اولیه مصرفی در این شکلات ها، شاهد آن هستیم که قیمت های متنوعی از این محصول در بازار ارائه می شود و با توجه به نیاز مشتریان مختلف به خرید عمده شکلات خارجی تلخ، در این مرکز، پیشنهادات متعددی را ارائه می نماییم تا بتوانیم پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

قیمت شکلات تلخ

پیش از پرداختن به معرفی انواع شکلات های تلخ و ارائه لیست قیمت آن ها، قصد داریم کمی اطلاعات در خصوص این که شکلات تلخ چیست و چه فوایدی دارد در اختیار شما قرار دهیم.

شکلات تلخ چیست؟

در تولید شکلات تلخ که به نام شکلات لقمه ای سیاه نیز در بازار عرضه می شود، از درصد کاکائو بالاتری به همراه کره کاکائو استفاده می شود و با توجه به همین امر می تواند از چاقی و اضافه وزن، جلوگیری نماید. البته بسیاری از شرکت ها به منظور کاهش هزینه های تولیدی خود، به جای کره کاکائو از روغن های جانشین کره کاکائو استفاده می نمایند.

این امر شاید در ظاهر و طعم شکلات های تولیدی، تاثیر زیادی نداشته باشد، اما خواصی که در شکلات های تلخ خالص تولید شده با کره کاکائو وجود دارد را در این نوع شکلات ها نمی توان یافت.

قیمت شکلات تلخ

فواید مصرف شکلات تلخ

در صورتی که در تولید شکلات تلخ از مواد اولیه طبیعی همچون پودر کاکائو و کره کاکائو استفاده شود، خواص و فواید بسیاری به همراه خواهد داشت که در این زمینه می توان به خواص زیر اشاره نمود:

  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • دارای پلی فنول
  • افزایش کارایی سلول های بدن
  • کاهش میزان فشار خون
  • کاهش میزان کلسترول خون
  • افزایش فعالیت های مغزی
  • افزایش ادراک مغزی
  • پیشگیری از ابتلا به دیابت
  • افزایش ضریب سلامتی افراد
  • جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • جلوگیری از سرطان ها
  • کاهش علائم پیری
با توجه به خواص بی نظیر شکلات تلخ خالص، از آن به عنوان یک ابرغذا نیز یاد می شود که سبب شده تا علاقه مندان زیادی را به خود جذب نماید.

قیمت شکلات تلخ

شکلات تلخ پذیرایی شین دان

یکی از شکلات های تلخ ایرانی، توسط شرکت شکلات سازی شین دان تولید و به بازار عرضه می شود. این شکلات های تلخ دارای نمونه های سکه ای، پذیرایی و مغزدار بوده و قیمت شکلات تلخ برای هر کیلوگرم آن نیز ۳۰۰۰۰ تومان است اما در حال حاضر با توجه به نوسانات نرخ ارز، با توجه به تاثیری که برروی قیمت مواد اولیه دارد، نمی توان انتظار داشت که این قیمت ثابت بماند.

قیمت فروش این شکلات در بازار به مصرف کننده، تقریبا کیلویی ۴۰۰۰۰ تومان می باشد و که حاشیه سودی معادل ۱۵ درصد برای فروشگاه ها فراهم می آورد.

همچنین پخش کنندگان مواد غذایی با خرید عمده این شکلات های تلخ و همچنین دیگر شکلات ها و تنقلات شین دان، می توانند درصد تخفیفی معادل ۵ تا ۱۸ درصد بسته به حجم خرید خود به دست آورند و این می تواند یک موقعیت خوب همکاری محسوب شود تا بتوانید برروی آن شروع به سرمایه گذاری نمایید.

شکلات پذیرایی شین دان در کارتن های شش کیلوگرمی بسته بندی می شود.

قیمت شکلات تلخ

قیمت شکلات تلخ تخته ای دوریکا

از دیگر نمونه های قابل تولید شکلات تلخ، به صورت تخته ای و برای مصارف صنعتی می باشد که شرکت دوریکا اقدام به تولید این نوع شکلات های تخته ای در وزن های ۲۲۰ گرمی و یک کیلوگرمی نموده و در آینده نیز شاهد تولید شکلات هایی با وزن های بالاتر خواهیم بود.

شکلات تلخ دوریکا با درصد های ۶۲ درصد، ۷۲ درصد و ۹۹ درصد تولید می شود که فقط شکلات تلخ ۶۲ درصد آن دارای وزن یک کیلوگرمی بوده و مابقی آن ها وزن ۲۲۰ گرمی دارند.

قیمت شکلات تلخ یک کیلوگرمی ۶۲ درصد دوریکا ۲۵۰۰۰ تومانی می باشد و این قیمت شکلات تلخ با توجه به میزان خرید شما مشتریان عزیز می تواند درصد تخفیف هایی به همراه داشته باشد.

شکلات تلخ ۷۲ درصد دوریکا نیز از قیمت ۷۳۰۰ تومان برای هر ۲۲۰ گرم برخوردار بوده و نمونه ۹۹ درصد را با قیمت ۸۳۰۰ تومن برای هر ۲۲۰ گرم می توانید خریداری نمایید.

در هر کارتن مادر شکلات دوریکا، ۵۰ عدد ۲۲۰ گرمی قرار دارد و شکلات های یک کیلوگرمی نیز در کارتن های ۱۲ عددی بسته بندی می شوند.

قیمت شکلات تلخ

خرید شکلات تلخ ما

شرکت شکلات سازی ما نیز از دیگر کمپانی های فعال در ایران می باشد که تولید شکلات های تلخ خود را در نمونه شکلات های پذیرایی و همچنین شکلات های تخته ای به انجام می رساند و توانسته پاسخگوی نیازهای بیشتری از مشتریان باشد.

این شرکت شکلات سازی همچنین با توجه به این که مشتریان اولویت های مختلفی در بحث کیفیت و قیمت برای سفارش خود دارند، اقدام به تولید شکلات هایی با درجه بندی و کیفیت های مختلف نموده است و از همین رو این شکلات ایرانی را هم در لیست سفارشات خود می توانید قرار دهید.

قیمت شکلات تلخ

نحوه سفارش انواع شکلات تلخ

فعالیت های این سایت که مربوط به شرکت بازرگانی رادمان می باشد، با هدف پاسخگویی سریع به مشتریان، بدون در نظر گرفتن موقعیت های مکانی آن ها می باشد و در همین زمینه شما عزیزان می توانید از هر کدام از این شکلات های تلخ معرفی شده، برای خرید عمده خود انتخاب نمایید.

سفارش شما عزیزان به این صورت می باشد که ضمن تماس تلفنی و یا از طریق واتس آپ و تلگرام می توانید لیستی از شکلات های مورد نیاز خود به همراه وزن مد نظر را ارسال نمایید تا همکاران ما در بخش فروش، پیش فاکتور لازم را برای شما صادر نمایند.

در این مرحله با تایید شما مشتریان گرامی، اقدامات لازم در خصوص بسته بندی شکلات و ارائه و تحویل آن به باربری در زمانی کوتاه انجام می شود تا در کمترین زمان، شکلات ها در اختیار شما قرار گیرد.

مدت زمان مورد نیاز برای رسیدن این شکلات ها به دست شما، حداقل ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا