شکلات کیندر

مرکز خرید شکلات کیندر

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

مرکز خرید شکلات کیندر ، با توجه علایق مشتریان انواع مختلف شکلات کیندر را ارائه می دهد.
شکلات، یکی از محصولات پر مصرف در بین مردم است، و مصرف آن بزرگ و کوچک نمی شناسد. ما از کودکی با طعم شکلات های مخلتف آشنا شده ایم. شکلات از محصولات بسیار انرژی زاست.
شکلات، در انواع مختلف به بازار عرضه می شود. شکلات کیندر در کشور ایتالیا تولید می شود. این نوع شکلات از تنوع بالایی برخوردار است.

خرید شکلات کیندر

انواع شکلات های کیندر

شکلات های خارجی ، در انواع مختلفی تولید می شوند و در بازارهای جهانی طرفداران زیادی دارند. شکلات کیندر نیز از این قاعده مستثنی نیست.
از انواع مختلف این شکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکلات چهار تکه ای کیندر بوی
  • شکلات فندقی با روکش شکلات
  • کیک کیندر
  • بیسکویت شکلاتی کیندر هپی هیپو
  • شکلات پذیرایی مدل شوکو بونز
  • شکلات هشت تکه ای کیندر بوی
  • و…

خرید شکلات کیندر

شکلات کیندر از دیر باز تاکنون

شرکت شکلات کیندر ، شرکتی برای تولید شکلات است. این شرکت یکی از زیر مجموعه های کمپانی چند ملیتی فریرو است.قدمت این کمپانی به سال ۱۹۶۷ بر می گردد. این کمپانی در زمینه تولید محصولات قندی، مواد غذایی، شکلات و شیریتی فعالیت دارد.
البته به خاطر این که اولین دفتر این شرکت در ایتالیا بوده می توان این کمپانی را ایتالیایی دانست.
این شرکت، در سال ۱۹۴۶ توسط پیتر فربرو راه اندازی شد، و تا کنون موفق به تاسیس ۱۶ کارخانه تولیدی در کشور های ایتالیا، ایرلند، آلمان، بلژیک، کانادا، استرالیا، برزیل، آرژانتین، بورتوریکو، اکوادور، هند، روسیه، ترکیه و آمریکا شده است. از جمله محصولات این شرکت انواع محصولات کیندر، نوتلا، تیک تاک و … است.
کیندر، اولین بار، در سال ۱۹۶۷ میلادی در کمپانی فربرو کشور آلمان تولید شد، و فقط محصولات آن در آلمان فروخته می شد. در سال ۱۹۶۷ این شکلات در به بازار های ایتالیا هم راه پیدا کرد، و کم کم به یک محصول جهانی تبدیل شد.
امروزه، تقریبا در تمامی فروشگاه ها و نمایندگی های کشورهای مختلف، شکلات کیندر با بسته بندی و انواع مختلف یافت می شود.

خرید شکلات کیندر

خرید شکلات کیندر

امروزه روش های مختلفی برای خرید شکلات کیندر وجود دارد. این شکلات در کشور ما نمایندگی هایی دارد، که این شکلات را به صورت تکی و عمده به طرفداران کیندر می فروشند.
نمایندگی های فروش معمولا برای عمده فروشی قرار دادهایی را با فروشگاه ها می بندند و شکلات مورد نیاز آنها را با قیمتی به صرفه تر از خرید تکی آن فراهم می کنند.
این شکلات ها همینطور می توانی از طریق سفارش اینترنتی با چند کلیلک ساده بخرید.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا