دسته‌بندی نشده

فروش عمده شکلات پشمکی ایرانی حاج صمد

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های پشمکی حاج صمد با توجه به اینکه از تولیدات ایرانی می باشد و از قیمت های ویژه برخوردار هستند، فروش عمده آن در بخش های صادراتی، می تواند سودآوری ویژه ای برای شرکت ها به همراه آورد.
ترکیب شکلات و پشمک، یکی از جدیدترین نوآوری های شرکت های ایرانی از جمله حاج صمد می باشد که در دو نوع شکلات شیری و سفید، اقدام به تولید نموده است. در این زمینه پشمک های قالبی با استفاده از شکلات هایی با طعم های مختلف، روکش دار می شوند که این مسئله سبب می شود تا امکان ایجاد یک طعم منحصر به فرد فراهم شود.
شکلات های پشمکی تولیدی در ایران در صورت دارا بودن کیفیت در کنار قیمت های مناسب، می تواند گزینه مناسبی برای صادرات محسوب شود که در این زمینه شرکت حاج صمد با دارا بودن این ویژگی ها، توانسته این مزیت را برای شرکت های بازرگانی فراهم سازد و از طرفی ایجاد موقعیت های ویژه خرید به صورت اینترنتی نیز به عنوان بخشی از این مزیت های سفارشات مشتریان به صورت عمده به حساب می آید.

شکلات حاج صمد

انواع شکلات حاج صمد

شکلات های حاج صمد در دو نوع شیری و سفید با مغز پشمک تولید می شوند و بسته بندی های ارائه شده برای آن نیز به صورت سه کیلویی هستند و مشتریان این امکان را دارند که در بحث های خرید عمده خود، ضمن توجه به این نوع بسته بندی ها، اقدام به ارائه سفارشات خود نمایند.
در حال حاضر با تولید مرغوب ترین شکلات های ایرانی، موقعیت های صادراتی آن ها نیز فراهم شده است که تامین آن ها را برای مشتریان نیز با ساده ترین روش ها، امکان پذیر ساخته ایم تا دستیابی به تنوع در کنار قیمت های رقابتی را در کمترین زمان ممکن امکان پذیر نماییم.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا