شکلات اسمارتیز

فروش عمده انواع شکلات اسمارتیز

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

انواع شکلات اسمارتیز که توسط شرکت های خوب ایرانی نظیر دوریکا تولید می شوند برای فروش عمده به صورت اینترنتی هم ارائه شده است. این نوع شکلات ها هم به صورت بسته بندی فله ای در کیسه های ۲ و ۳ کیلوگرمی عرضه می شوند و هم امکان فروش در بسته بندی های کریستالی فراهم شده است.

در صنعت شکلات سازی، انواع شکلات های مختلف از قبیل اسمارتیز، دراژه، شکلات پذیرایی، شکلات کادویی، مغزدار و … تولید می شود.

انواع شکلات اسمارتیز

هر یک از این شکلات ها با توجه به نوع و بسته بندی هایی که دارند برای استفاده در موقعیتی خاص مورد نیاز خواهند بود.

بهترین مارک تولید کننده شکلات اسمارتیز

همانگونه که می دانید تولید شکلات اسمارتیزی توسط شرکت های مختلفی انجام می شود و علاوه بر آن، برای مصارف مختلف، اندازه های گوناگونی از این شکلات ها ارائه شده است.

در حال حاضر یکی از برندهای عرضه کننده شکلات اسمارتیز مربوط به دوریکا می باشد که عمده محصول خود را به صورت بسته بندی های دو کیلوگرمی ارائه نموده است.

این نوع شکلات های اسمارتیزی دارای شکل های دایره ای و قلبی می باشد و امروزه شاهد آن هستیم که از این اسمارتیزها در تولید گیفت برای مناسبت های مختلف از جمله ولنتاین نیز استفاده می شود.

انواع شکلات اسمارتیز

قیمت انواع شکلات اسمارتیز

با توجه به فعالیت های این سایت در مسیر فروش عمده مستقیم شکلات از کارخانه، این انتظار می رود که بهترین قیمت ممکن در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

در همین راستا به منظور دریافت قیمت های ارائه شده برای انواع شکلات اسمارتیز و همچنین دیگر شکلات های دوریکا، امکان تماس با واحد فروش شرکت رادمان فراهم شده است.

انواع شکلات های ایرانی دوریکا

شرکت شکلات سازی دوریکا در زمینه تولید شکلات های دیگری همچون شکلات های تخته ای، شکلات کادویی، شکلات میوه ای و دراژه ای نیز فعالیت می نماید.

این تنوع شکلات های ارائه شده سبب می شود تا متقاضیان امکان خرید به صرفه با قیمت مناسب را داشته باشند.

برای این امر کافی است که هم اکنون ارتباط خود را برقرار نمایید تا اطلاعات کامل تری از طریق واحد فروش این مرکز در اختیار شما قرار گیرد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا