شکلات کیت کت

عرضه شکلات کیت کت

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

عرضه شکلات کیت کت ، در کشور ما به صورت گسترده ای انجام می شود. شکلات کیت کت، یکی از انواع شکلات های مختلف می باشد، که طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.
در بین انواع مختلف شکلات، کیت کت، نوع ویفری آن است. کیت کت، یک ویفر بیسکویتی است، که با شکلات پوشانده شده است.

شکلات کیت کت

انواع مختلف شکلات کیت کت در بازار

کیت کت از جمله شکلات پر طرفدار و محبوب در بازار به شمار می آید. این شکلات در سال ۲۰۱۴ به عنوان محبوب ترین شکلات در بین مردم دنیا معرفی شد.
این شکلات، با خلاقیت سازندگانش هر ساله با طعمی جدید وارد بازار می شود، و طرفداران خود را بدین وسیله شگفت زده می کند. بهترین طعم هایی که تا به حال از این برند ارائه شده است طعم های چای سبز ماچا، کیک لیمو، کیت کت شیربریتنی فرانسوی، کیت کت کیوی، کیت کت توت فرنگی و … است.
از انواع مختلف کیت کت در بازار می توان موارد زیر را نام برد:

  • کیت کت دارک
  • کیت کت پاپ چوک
  • شکلات کیت کت چانکی
  • شکلات کیت کت چهار انگشتی
  • شکلات کیت کت جعبه فلزی قرمز و مشکی
  • شکلات کیت کت نعنایی تلخ
  • شکلات تلخ کیت کت
  • شکلات موکای کیت کت
  • و….

شکلات کیت کت

معرفی زادگاه کیت کت

کیت کت، در واقع نام یک کمپانی شکلات سازی معروف است، که شکلات های آن به صورت ویفری و ترد می باشد. کیت کت برای اولین بار، توسط کمپانی روترز، در شهر بورک، واقع در انگلستان تولید شد.
هم اکنوتن کیت کت، به صورت جهانی، توسط کمپانی نستله ارائه می شود. کمپانی نستله در سال ۱۹۸۸ میلادی کیت کت را از روترز خریداری کرد.
امروزه کیت کت، فقط در ایالت متحده آمریکا تحت لیسانس هرشیز ارائه می شود، این اتفاق در سال ۲۰۰۲ میلادی افتاد و در این سال کارخانه کیت هرشیز، لوگوی جهانی نستله را قبول کرد.
این لوگوف در هرشیز، به صورت نوشته ای سفید با زمینه قرمز بود که به صورت انگلیسی، روی آن کیت کت نوشته شده بود. این در حالی بود که در انگلستان این لوگو زمینه سفید با متن قرمز داشت.

شکلات کیت کت

عرضه شکلات کیت کت در بازار

شکلات کیت کت در بازار به روشهای مختلفی عرضه می شود. بعضی از این روش های سنتی و بعضی آنلاین می باشند.
در روش های سنتی، شما به فروشگاه محل زندگیتان می روید، و شکلات کیت کت را با سلیقه خود انتخاب کرده و می خرید. این فروشگاه ها, این شکلات ها را از نمایندگی های فروش شکلات کیت کت در ایران با قیمت عمده تهیه کرده و با قیمت تکی، که اندکی گران تر است به شما می فروشند.
روش دوم این است، که اگر شما می خواهید، این شکلات را ارزانتر از مغازه دریافت کنید، به نمایندگی های فروش شکلات کیت کت رفته ، و شکلات را با قیمتی به صرفه تر از آنجا تهیه کنید.
روش سوم، که راحت ترین روش برای مشتریان است، این است که به سایت های فروشگاهی مربوطه بروند و شکلات مد نظرشان را آنجا تهیه کنند. که هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ صرفه جویی در زمان به صرفه تر است.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا