شکلات مغزدار

پخش عمده شکلات مغزدار خرمایی بتیس

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های مغزدار خرمایی شرکت بتیس به عنوان یکی از تولیدات بی نظیر این مجموعه می باشد که با پخش عمده آن در بازار، یک موقعیت خوب صادراتی نیز ایجاد شده است.
ترکیب شکلات به همراه خرما از جدیدترین خلاقیت و دستاوردهای شرکت های شکلات سازی ایرانی با مارک بتیس می باشد که توانسته اقدام به تولید این محصول به همراه مغز بادام و کنجد نماید و از همین رو مصرف این شکلات های مغزدار خرمایی می تواند عاملی برای بهره مندی از کامل ترین خواص و فواید به حساب آید.
شکلات های ایرانی با توجه به تبلیغات و بازاریابی انجام شده در کشورهای خارجی، این روزها توانسته اند جایگاه مناسبی را در بازارهای بین المللی کسب نمایند و در این زمینه شکلات های خرمایی بتیس به عنوان یکی از بهترین محصولاتی خواهد بود که می توان به معرفی آن پرداخت.
تامین این شکلات های مغزدار خرمایی در صورتی که به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی انجام پذیرد، می تواند این مزیت را به همراه داشته باشد که قیمت های ارائه شده را بتوان به همراه بیشترین درصد تخفیف ها کسب نمود و در کنار شکلات های مغزدار خرمایی، این امکان نیز وجود دارد که به متنوع ترین شکلات های شرکت بتیس نیز دسترسی داشت.

شکلات خرمایی

فواید شکلات خرمایی

با توجه به اینکه در تولید شکلات های خرمایی از کنجد هم استفاده می شود، مصرف این محصول می تواند انواع پروتئین های مفید و همچنین ویتامین های مهم و ضروری و مواد معدنی کمیاب را برای بدن تامین نماید.
از جمله مواد معدنی موجود در شکلات های مغزدار خرمایی، می توان به منگنز، مس، پتاسیم، منیزیم و آهن اشاره نمود و وجود این مواد معدنی در بدن می تواند عاملی برای حفظ سلامتی و داشتن اندام هایی سالم باشد.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا