شکلات تلخ

واردات شکلات تلخ ۸۵ درصد لینت

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های تلخ لینت از نمونه های ۸۵ درصد نیز در حال واردات می باشد که انتخاب آن، می تواند بیشترین حاشیه سودآوری را به همراه دارد.
همانگونه که می دانید شکلات به عنوان یکی از بازارهای پر رونق در جهان می باشد که همه ساله ظرفیت های بالایی از انواع شکلات های تلخ و شیرین در حال تولید توسط شرکت های مختلف می باشد که در این زمینه، سوئیس به عنوان یکی از شناخته شده ترین کشورهای تولید کننده شکلات در جهان می باشد که مرغوب ترین شکلات های اصل را روانه بازار می نماید.
بخشی از این شکلات های سوئیسی اصل، اختصاص به شکلات های مارک لینت دارد و شکلات های تلخ این شرکت نیز به نوبه خود، دارای جایگاه ویژه ای در بازار داخلی و خارجی می باشد و واردات این نوع شکلات ها نیز به صورت مجوزدار انجام می پذیرد که در نتیجه معاملات مطمئن تری را در این عرصه، امکان پذیر می نماید.
بخشی از شکلات های تلخ لینت سوئیس، به صورت ۸۵ درصد و بخش دیگری نیز ۷۲ درصد می باشد که از مدل های اکسلنس بوده و فروش آن ها با بسته بندی های یک کیلویی انجام می پذیرد. این نوع شکلات ها می تواند برای مصارف کافی شاپی، گزینه پیشنهادی ویژه ای به حساب آید.

شکلات تلخ

انواع شکلات تلخ سوئیس

شکلات های تلخ شرکت سوئیسی لینت، در نمونه های تخته ای نیز با وزن های صد گرمی به بازار عرضه می شود که به نوبه خود، این نوع شکلات ها نیز دارای حجم فروش بالایی بوده و این امکان نیز وجود دارد که از این نوع شکلات ها برای مصارفی همچون پذیرایی و یا داشتن یک میان وعده پر انرژی استفاده نمود.
این تعدد شکلات ها سبب شده تا یک عرصه خوب تجاری برای فعالیت های اقتصادی در زمینه پخش آن ها فراهم شود که تامین دست اول این نوع شکلات ها را برای مشتریان خود، امکان پذیر ساخته ایم.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا