شکلات لینت

واردات انواع شکلات تلخ لینت سوئیس

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های تلخ لینت به منظور واردات به بازار کشور ما، از سوئیس انتخاب شده اند که دارا بودن انواع درصد های مختلف، سبب شده تا نیاز مشتریان مختلف را بتوان با بهترین کیفیت، رفع نمود.
امروزه میزان مصرف شکلات در بازار کشور ما با رشد روز افزونی همراه بوده است که این مسئله منجر به آن شده تا واردات انواع شکلات ها از دیگر کشورها به بازار داخلی را شاهد باشیم و کشور سوئیس به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگانی است که شکلات های تولیدی خود را با بهترین کیفیت در نتیجه برخورداری از مواد اولیه مرغوب، به بازار عرضه نموده است.
شاید یکی از عواملی که سبب می شود تا مشتریان محدودتری اقدام به خرید از شکلات های لینت سوئیس در مدل های متنوع نمایند، مربوط به قیمت های بالای این نوع شکلات ها خواهد بود و اصل بودن آن ها و برند بودن این نوع شکلات ها از مهم ترین عوامل تاثیر گذار برروی قیمت های خرید خواهد بود.
در کنار انواع شکلات های کادویی شرکت لینت، شاهد این مسئله هم هستیم که شکلات های فله ای آن نیز دارای کیفیت و طعم واقعی کاکائو می باشد و از همین رو با توجه به نیاز بازار به این نوع شکلات ها و دارا بودن مشتریان خاص برای این محصول، موقعیت های فروش عمده آن نیز ایجاد شده است.

شکلات عروسکی

شکلات عروسکی لینت

بخش دیگری از شکلات های لینت وارد شده به بازار ایران، اختصاص به شکلات های عروسکی این برند دارد که با طرح ها و بسته بندی های شیک و ویژه در حال واردات می باشد و از جمله مدل های آن می توان به شکلات های عروسکی گوسفندی، خرسی، اردک و … اشاره نمود.
این نوع شکلات ها در ایام ولنتاین دارای بیشترین حجم برای فروش می باشند که ضمن واردات از طریق شرکت لینت، موقعیت های فروش آن نیز برای مشتریان ایجاد شده و این سایت را می توان به عنوان مرجعی برای خرید، انتخاب نمود.

منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا