دسته‌بندی نشده

فروش عمده محصولات شکلات نوروز حصار

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوروز از محصولات شرکت شکلات سازی حصار می باشد که این تولیدات با توجه به بازار داغی که برای فروش عمده آن ایجاد شده است، به روش های متعددی در حال عرضه می باشد.
امروزه شکلات های بسیاری به بازار ایران عرضه می شود که در این زمینه معیارهای متعددی را می توان برای خرید مد نظر قرار داد و در این میان می توان به مواردی همچون قیمت، کیفیت، طعم و تنوع شکلات ها اشاره نمود.
یکی از شکلات های مرغوب و با کیفیتی که در طول چند ساله اخیر در ایام مختلف سال از میزان فروش بالایی به دلیل مزیت ها و ویژگی های مثبت بالای خود برخوردار است، مربوط به شکلات های نوروز می باشد که این نوع شکلات ها توسط شرکت حصار در ترکمنستان تولید شده است.

واردات شکلات نوروز

واردات شکلات های کاکائویی نوروز ترکمنستان به ایران از انواع مرزهای مختلف انجام می پذیرد که این مسئله منجر شده تا بتوان این نوع شکلات ها را در اختیار شهرهای مختلف با کمترین هزینه های باربری قرار داد.
بسته بندی های متنوعی از شکلات های نوروز در بازار ارائه شده است که این نوع شکلات ها با کارتن های دوازده کیلویی، سه کیلویی و بسته بندی نهصد گرمی به بازار ارائه می شوند و هر کدام از این ها به نوبه خود، مزیت هایی را به همراه خواهند داشت.
از طرفی این نوع شکلات های نوروز از این مزیت نیز برخوردار هستند که با طعم های کاپوچینو، پرتقالی، پشمکی و کاراملی اقدام به انتخاب آن ها نمود و این نوع شکلات ها با تاریخ های روز به همراه قیمت های رقابتی آماده فروش عمده می باشند.
از دیگر مزیت های شکلات های نوروز در بازار ایران می توان به خاص و منحصر به فرد بودن این نوع شکلات ها اشاره نمود به گونه ای که تا کنون هیچ شرکتی نتوانسته مشابه این شکلات ها را تولید و عرضه نماید.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا