شکلات کنجدی

فروش عمده شکلات کنجدی تکسان

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات سازی تکسان، انواع فراورده های کنجدی را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می نماید که شکلات با مغز کنجدی از بهترین محصولات به حساب می آید و در نتیجه فروش عمده اینترنتی، می کوشیم تا خرید ساده تری را امکان پذیر نماییم.
بدون شک یکی از اصلی ترین و پرخاصیت ترین تولیدات شرکت شکلات سازی تکسان، اختصاص به شکلات های مغزدار کنجدی آن دارد که تولید و فراوری این شکلات ها با دانه های روغنی کنجد، نارگیل و مغز بادام زمینی انجام می پذیرد و از همین طریق توانسته بیشترین خواص را به مصرف کنندگان منتقل نماید.
شکلات های کنجدی تکسان دارای بسته بندی های مختلفی می باشند که بخشی از آن مربوط به بسته بندی ۳۲۰ گرمی آن می باشد و این شکلات های طعمدار کاکائویی در کارتن های ده بسته ای عرضه می شود.
انتخاب شکلات های کنجدی تکسان می تواند مزیت های بسیاری در تجارت این حوزه به همراه داشته باشد که از جمله آن ها می توان به جدید و خاص بودن شکلات های مذکور اشاره نمود و از همین رو در تلاش هستیم تا با ایجاد شرایط خرید عمده اینترنتی، مشتریان بتوانند اقدام به تامین سریع با حجم های مختلف مد نظر خود نمایند.

شکلات کنجدی

فواید شکلات کنجدی

مصرف دانه های روغنی کنجد از جمله فوایدی که می تواند به همراه داشته باشد مربوط به افزایش قدرت حافظه خواهد بود و در این زمینه با ترکیب دانه های کنجد به همراه شکلات، می کوشیم تا مصرف آن را به بهترین شکل ممکن برای تمامی گروه های سنی امکان پذیر نماییم.
شرکت شکلات سازی تکسان به منظور گسترش صادرات این شکلات ها، می کوشد تا امکان عرضه این محصول را به همراه درصد تخفیف های بیشتری فراهم آورد که شما هم در صورت تمایل به انجام فعالیت های صادراتی، می توانید از این موقعیت، استفاده نمایید.منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا