شکلات مینکی بینکی

فروش عمده شکلات مینکی بینکی روشن

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات ژله ای مینکی بینیک از تولیدات شرکت روشن اوکراین می باشد که فروش عمده آن در بازار ایران، به عنوان یکی از نیازهایی خواهد بود که بهترین شکل قابل رفع می باشد.
امروزه واردات انواع شکلات های خارجی به بازار ایران و ویژگی هایی که هر یک از آن ها دارند سبب شده تا یک بازار سودآور برای سرمایه گذاری ایجاد شود و با خرید عمده و پخش آن در بازار می توان به بهترین سودآوری دست یافت اما نکته مهمی که وجود دارد مربوط به حاشیه سود شکلات می باشد و در خصوص شکلات های خارجی، این مقدار دارای بیشترین میزان خواهد بود.
معرفی شکلات تافی های اوکراینی که با برند تجاری روشن عرضه می شوند به عنوان بهترین گزینه ای خواهد بود که برای خرید عمده قابل انتخاب هستند و از طرفی این تافی های شکلاتی دارای طعم هایی همچون شکلات شیری، کره ای و شکلات های مینکی بینکی با مغزهای ژله ای می باشد.
شرکت شکلات سازی روشن با تولید شکلات تافی های خوشمزه خود، بسته بندی های آن را نیز به صورت یک کیلویی ارائه نموده است به گونه ای که این محصول را بتوان در شرایط بهداشتی معامله نمود.

شکلات روشن

خرید عمده شکلات روشن

با توجه به نیاز سراسری فروشگاه های شکلات و شیرینی به خرید عمده از بهترین شکلات خارجی روشن از جمله تافی های ژله ای و کره ای و همینطور شیری، در صورتی که این محصول با قیمت های کمتری عرضه شود می تواند به ایجاد حاشیه سود بیشتر نیز کمک نماید.
از همین رو در کنار شکلات تافی های آن که در فصل تابستان نیز دارای حجم فروش بالایی می باشد، انواع شکلات های کندینات و پاستیل و آبنبات را نیز عرضه نموده ایم که می توانید برای خرید عمده خود اقدام نمایید.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا