شکلات مغزدار

فروش عمده شکلات مغزدار اسنیکرز مینی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های اسنیکرز از نمونه های مغزدار می باشد که فروش عمده آن در نمونه های مینی سبب شده تا موقعیت همکاری با آجیل فروشی ها و شکلات فروشی ها فراهم شود.
یکی از انواع دیگر شکلات های پیشنهادی قابل عرضه مستقیم به بازار امروزی، اختصاص به شکلات های مارس، اسنیکرز و توئیکس دارد که در وزن های مینی وارد بازار می شوند و در حال حاضر این شکلات ها برای آجیل فروشی ها و مراکز عرضه کننده شکلات های پذیرایی و فله ای می تواند گزینه سودآوری ویژه ای به حساب آید.
شکلات های اسنیکرز در نتیجه ترکیبی مناسب و به اندازه از مغز بادام زمینی به همراه کارامل و همچنین روکش شکلاتی تولید می شوند و در بسته بندی با وزن های مختلفی ارائه می شود که نمونه شکلات های اسنیکرز مینی به عنوان یکی از بهترین موارد پذیرایی خواهد بود.
واردات این شکلات ها در کارتن هایی با وزن یک کیلویی انجام می پذیرد که تهیه و خرید عمده آن را نیز ساده تر می نماید و در حال حاضر نیز با عرضه و فروش عمده اینترنتی شکلات های مذکور، این مزیت وجود دارد که مشتریان بدون محدودیت در مکان و زمان، اقدام به سفارشات عمده خود نمایید.

شکلات اسنیکرز

واردات شکلات اسنیکرز و مارس

از دیگر شکلات های پر فروش وارد شده به بازار ایران، می توان به شکلات های مارس اشاره نمود که این شکلات ها نیز دارای اندازه های مینی و همچنین بزرگتر می باشند که هر کدام نیز برای پخش در موقعیتی خاص مناسب خواهند بود.
وزن شکلات های مینی مارس، اسنیکرز، توئیکس و کیت کت به صورت دوازده گرمی می باشد و در نتیجه برای پذیرایی می تواند گزینه ویژه ای به حساب آید که این شکلات های مینی نیز امکان خرید عمده را دارند.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا