شکلات دوریکاشکلات دوریکا سفید

عرضه کننده شکلات دوریکا سفید

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

یکی از برند های بسیار معتبر و شناخته شده در زمینه تولید شکلات در کشور دوریکا است که از تنوع محصول بسیار زیادی برخوردار است و توانسته است انواع سلیقه های طرفداران شکلات را راضی نگه دارد و اخیرا شکلات دوریکا سفید را به عنوان محصولی جدید ارائه کرده است.

عرضه شکلات دوریکا سفید توسط عرضه کننده این شکلات خاص با قیمت بسیار مناسب و در بسته بندی ویژه صادراتی انجام می شود و آن را به صورت عمده و در اسرع وقت در آدرس خریداران به آنها تحویل می دهد.

لطفا بخش کپی را مشخص کنید تا اصلاح بشه

عرضه کننده شکلات دوریکا سفید

سابقه تولید شکلات دوریکا

سابقه تولید شکلات دوریکا شرکت شیرین کاران آوین در سال 1395 اولین محصولات خود را در زمینه شکلات و شیرینی به بازار ارائه کرده است و برای این کار از شکلات های دراژه مغز دار شروع نمود و به تدریج دامنه تولید محصولات خود را افزایش داد به گونه ای که امروزه تولیدات شرکت به ده ها نوع می رسد و توانسته است به دلیل کیفیت بالای محصولات خود در بازار این محصول شناخته شود.

سابقه تولید شرکت از سال 1395 تنها با چند محصول شروع شد و امروزه محصولاتی همچون دراژه مغز دار بادام صدفی، آناناس، پرتقال، توت فرنگی، قهوه، خرما و بسیاری از دراژه های دیگر را تولید می کند و بهترین بسته بندی را برای آنها مورد استفاده قرار می دهد.

در چند سال اخیر محصولاتی همچون شکلات سنگی شیرین و میوه ای به دامنه محصولات این شرکت افزوده شده و انواع شکلات جعبه ای شیرین و تلخ را ارائه کرده است و اخیرا شکلات تخته ای را در طعم ها و رنگ های مختلف آن همچون شکلات سفید شیرین و تلخ ارائه کرده است همچنین با تولید محصولاتی مانند کرم شکلات تنوع محصولات خود را بالا برده است.

قیمت عمده شکلات دوریکا رنگی

قیمت عمده شکلات دوریکا رنگی یکی ار انواع مختلف شکلات برند دوریکا در بازار کشور شکلات دوریکا رنگی است که از طرفداران زیادی برخوردار است و در طعم های مختلف به خریداران ارائه می شود بنابراین کسانی که در زمینه فروش انواع تنقلات دارای فروشگاه هستند یا زمینه کاری آنها صادرات این مواد می باشد می توانند نسبت به سفارش این محصول با قیمت مناسب از فروشنده آن اقدام کنند.

قیمت شکلات دوریکا رنگی را می توان از همین وب سایت بسیار راحت با مراجعه به بخش فروش سایت به دست آورد همچنین می توان از طریق شبکه های اجتماعی مختلف که امروزه همه به خصوص بازاریان از آن استفاده می کنند با فروشنده این شکلات ارتباط برقرار کرد و استعلام قیمت را انجام داد و در نهایت می توان از ساده ترین روش یعنی تماس تلفنی با فروشنده استفاده کرد و به طور دقیق قیمت را به دست آورد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا