شکلات شیری

صادرات شکلات تافی شیری ایرانی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات تافی های ایرانی که با طعم هایی همچون شیری تولید می شوند، برای صادرات به کشورهای متعددی از جمله عراق، مورد استقبال قرار گرفته اند.
با توجه به پیشرفت هایی که در صنعت شیرینی و شکلات ایران ایجاد شده است، شاهد آن هستیم که امروزه کشورهای متعددی متقاضی خرید از شکلات های ایرانی هستند و در این زمینه تافی و آبنبات های ایرانی به عنوان بخشی از این شکلات های تولیدی و پر فروش می باشد که به دلیل دارا بودن قیمت های ارزان، از میزان فروش بالایی در کشورهایی همچون عراق و افغانستان برخوردار می باشند.
شرکت ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان شکلات تافی های مغزدار و ساده به همراه آبنبات های با کیفیت می باشد که محصولات این شرکت به دلیل شباهت هایی که با محصول آیدین دارد، توانسته مورد استقبال قابل توجهی از مشتریان در کشورهای خارجی از جمله عراق و افغانستان قرار گیرد.

شکلات تافی

انواع شکلات تافی ایرانی

شکلات و تافی های مارک ایران از این مزیت برخوردار هستند که با انواع طعم و مغزهای مختلفی همچون مغز کاکائویی، شیری، نارگیلی، میوه ای و همچنین تولید تافی های ساده و بدون مغز که منجر به ارائه قیمت های کمتر نیز شده است از جمله مزیت های این نوع تافی ها به حساب می آیند.
آبنبات ها از دسته دیگر تولیدات شرکت شکلات سازی ایران می باشد که در این زمینه نیز توانسته تنوع طعم های بسیاری را ارائه نماید و همین جور بودن محصول به عنوان یکی از مزیت های رقابتی این برند شکلات سازی به حساب می آید و امکان تامین عمده از شکلات و تافی های مذکور را از طریق این سایت، فراهم آورده ایم که این همکاری می تواند در مسیر صادرات باشد.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا