شکلات پشمکی

صادرات انواع شکلات پشمکی آرامیس

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های پشمکی آرامیس از انواع تولیدات ایرانی می باشد که در مسیر صادرات آن، امکان انجام پرسودترین فعالیت های تجاری وجود دارد.
شهر تبریز از فعال ترین تولید کنندگان شکلات های کاکائویی توسط شرکت های مختلف می باشد که در این زمینه می توان به شکلات های پشمکی آرامیس اشاره نمود و در این زمینه ترکیب پشمک به همراه گردو، پسته و … توانسته بهترین و خوشمزه ترین مغز را برای تولید شکلات های کاکائویی ایجاد نماید.
در بخش صادرات شکلات های پشمکی، همواره داشتن بسته بندی های فله ای به عنوان یکی از بهترین محصولاتی خواهد بود که از سوی تاجران و بازرگانان انتخاب می شود و شکلات های آرامیس در این زمینه گزینه مناسبی برای خرید عمده در بخش صادراتی و همچنین پخش داخلی می باشد.
شکلات های پشمکی آرامیس دارای طعم بندی های مختلفی می باشد که از جمله آن ها می توان به پشمک های شکلاتی با طعم دبل چاکلت، کلاسیک، وانیلی، کاپوچینو و تلخ اشاره نمود و هر کدام از این شکلات های ایرانی آرامیس، دارای بسته بندی های دو و نیم کیلویی عرضه می شود.

شکلات آرامیس

شکلات کادویی آرامیس

بخش دیگری از شکلات های تولیدی آرامیس، مربوط به شکلات های کادویی آن می باشد که یکی از آن ها مربوط به شکلات های پشمکی استار با طعم های جور می باشد و داشتن طرح سه بعدی ستاره ای سبب می شود تا این شکلات های کادویی از جذابیت ویژه ای برای فروش برخوردار باشند.
شکلات های اسکار، زیپ کیپ، کادویی پسته ای، الیافی و … از دیگر تولیدات شرکت شکلات سازی آرامیس می باشد که به منظور فروش عمده این شکلات های مغزدار خوشمزه، موقعیت های لازم برای همکاری مستقیم از طریق این سایت، فراهم شده است.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا