شکلات تلخ

تولید انواع شکلات تلخ دوریکا

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دوریکا به عنوان یکی از تولید کنندگان شکلات های تلخ ایرانی با انواع درصدهای مختلف می باشد که میزان مصرف بالای آن، شرایط پخش اینترنتی را نیز فراهم ساخته است.
امروزه تولید شکلات های تلخ در کشور ما برای زمینه های کاربردی گسترده ای انجام می پذیرد که از مهم ترین آن ها می توان به شکلات های تخته ای قابل استفاده در صنعت قنادی اشاره نمود و در این زمینه این نوع شکلات های تخته ای، علاوه بر دارا بودن طعم های تلخ، دارای انواع طعم های میوه ای نیز می باشد که مصرف آن می تواند به ایجاد تنوع بیشتر در زمینه های کاربردی کمک نماید و در همین خصوص تزیین کیک و شیرینی، روکش دار نمودن و مغزدار نمودن آن ها از جمله کاربردهای این نوع شکلات های تخته ای به حساب می آید.
شرکت دوریکا توانسته در تولید شکلات های تخته ای خود، اقدام به استفاده از طعم های میوه ای همچون انبه، پرتقال، آلبالو، توت فرنگی، نعنا و … نماید که هر کدام نیز رنگ های مخصوص به خود را ارائه می نماید و تمامی این نوع شکلات ها با وزن های ۲۲۰ و ۴۴۰ گرمی قابل عرضه به بازار خواهند بود.

شرکت شکلات دوریکا، چه محصولاتی تولید می نماید؟

شکلات های تخته ای تنها به عنوان یکی از بخش های تولیدی شرکت دوریکا به حساب می آید و این مجموعه توانسته با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها به همراه مواد اولیه مرغوب، اقدام به تولید انواع دراژه های شکلاتی مغزدار، شکلات های کادویی نماید که این محصول دارای ظاهر زیبا به همراه طعم بی نظیر می باشد.
فروش عمده این شکلات ها با تنوع چشم گیر به صورت اینترنتی، سبب می شود تا مشتریان بتوانند در هر شهری که هستند، اقدام به خرید و ارائه سفارشات خود نمایند که در زمانی کوتاه، امکان تحویل آن وجود دارد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا