شکلات مغزدار

بزرگترین فروشگاه شکلات فله مغزدار

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات فله با انواع طعم های مختلف و میوه های متنوع در بسته بندی های مختلف تولید و عرضه می شود.معمولا درخواست های اصلی برای خرید شکلات مغزدار میوه ای ، خرید شکلات مغزدار فله است. چرا که حجم خرید بالا به صورت عمده برای فروش در بازارهای داخلی و خارجی معمولا به صورت فله انجام می شود. اما نوع فله شکلات مغزدار خود دارای عرف و استانداردی است.

بزرگترین فروشگاه شکلات فله مغزدار

معرفی انواع طعم های شکلات مغزدار

معرفی انواع طعم های شکلات مغزدار

در حقیقت می توان گفت یکی از خوشمزه ترین اختراعات بشری شکلات است که مرزها را درنوردیده و همه فارغ از جنسیت و سن و سال و نژاد آن را دوست دارند. امروزه برندهای شکلات سازی فراوانی در سرتاسر دنیا وجود دارند که هرکدام سعی می کند بهترین و خاص ترین طعم شکلات را به دنیا معرفی کند. کشورهای فرانسه، بلژیک و سوئیس شاید بیش از همه در این زمینه پیشگام بوده اند و بسیاری از بهترین نوع شکلات در جهان در این کشورها قرار دارند.

بلژیک یکی از کشورهای مطرح در زمینه تولید شکلات است و کارخانجات شکلات سازی متعددی در این کشور وجود دارند. سوئیس یکی دیگر از معروف ترین و بهترین انواع شکلات در جهان توبلرون است که این شکلات هم با ظاهر مثلثی و هرمی اش به یک برند شناخته شده تبدیل شده است. بریتانیا شکلات کدبری هم یکی از قدیمی ترین و بهترین نوع شکلات در جهان است .سوئیس لیندت اند اشپرونگلی که با نام لیندت بیشتر شناخته می شود یکی از مشهورترین و بهترین برندهای شکلات در جهان است

انگلیس نام شکلات مارس را هم خیلی از ما تا به حال شنیده ایم و احتمالا شکلات های خوشمزه اش را امتحان کرده ایم. مارس هم یکی از شناخته شده ترین نوع شکلات در جهان است و در سال ۱۹۳۲ در انگلستان تاسیس شده است. کیت کت را هم تقریبا همه می شناسند. این شرکت یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان به حساب می آید و محصولاتش ویفرهایی با روکش شکلاتی است.

شکلات گلکسی محصول کشور انگلستان بوده که این شکلات محبوب و پرطرفدار در واقع نوعی شکلات شیری است که توسط شرکت مارس تولید می شود. آمریکا اسنیکرز از بسیاری جهات شبیه به شکلات مارس است و از نوقا، کارامل، بادام زمینی و شیر و شکلات تهیه می شود. اسنکیرز با ظاهر و طراحی ثابتی که در طول سالیان داشته یکی از بهترین مارک شکلات در جهان است و یکی از پرفروش ترین شکلات ها در سرتاسر جهان شناخته می شود.

ارزان ترین نرخ شکلات شیری فله

ارزان ترین نرخ شکلات شیری فله

شکلات شیری فله مغزدار و سایر بندهای شکلات در انواع ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی تولید و در کارتن های معمولا ۱۲ کیلوگرمی عرضه می شوند. همچنین انواع شکلات ها به صورت فله موجود می باشند. انواع تافی شکلات مغزدار میوه ای با طعم های متنوعی تولید می شوند که تفاوت آنها در مغز آنها است. همانطور که می دانید در تولید شکلات مغزدار فله از شکر ، کره کاکائو ، کارامل و اسانس های طعم دای مجاز استفاده می شود. در واقع مغز میوه ای شکلات تافی ، نسبت به طعم آن از این اسانس ها پر می شود.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا