شکلات ایرانی

مرکز فروش شکلات رنگی ایرانی درجه یک در بازار

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

برای خرید بهترین مارک شکلات رنگی و خرید شکلات ایرانی اصل باید به مرکز فروش شکلات رنگی درجه یک در بازار مراجعه نمود. شکلات پر طرفدار ترین خوراکی در دنیا است که از موادی همچون پودر کاکائو، کره کاکائو، شکر و شیر با نسبت های مختلف تهیه می شود. این کالا در طعم ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شود.

مرکز فروش شکلات رنگی ایرانی درجه یک در بازار

توزیع شکلات رنگی ایرانی در بازار داخلی

توزیع شکلات رنگی ایرانی در بازار داخلیبا تغییرات مداوم نرخ ارز قیمت شکلات رنگی ایرانی به صورت روزانه در مرکز فروش شکلات و پخش شکلات در بازار داخلی کشور در نوسان است. برای تهیه انواع شکلات ارزان قیمت باید به توزیع کنند گان اصلی شکلات که در برخی از شهر ها مستقر شده اند مراجعه نمود و یا سایت های اینترنتی آن ها را جستجو نمود. 

گالری شکلات عرضه کننده انواع برند های داخلی و خارجی شکلات است که در زمینه انواع شکلات و دسر های شکلاتی و قهوه فعالیت می نماید. این نوع گالری به صورت آنلاین نیز اقدام به فروش محصولات خود به صورت کلی و جزئی می نمایند. فروش عمده شکلات سفید، تلخ، فله، کیلویی و سایر انواع آن در این فروشگاه شکلات صورت می پذیرد. 

شرکت های تولید کننده شکلات باید بر روی بسته بندی این محصول، مقدار و درصد مواد اولیه تشکیل دهنده را درج نمایند. اگر بر روی بسته چیزی درج نشده باشد راه هایی وجود دارد که می توان به اصل بودن شکلات پی برد. وقتی شکلات در دهان بماسد به این معنی است که در تهیه آن از کره کاکائو استفاده نشده است. 

عرضه انواع شکلات ایرانی

عرضه انواع شکلات ایرانیشکلات در انواع گو نا گون و برای مصارف متنوعی تهیه و عرضه می شود. برخی از آن ها که در ایران تولید می شوند عیارتند از: 

  • شکلات فانتزی 
  • شکلات فله ای رنگی 
  • شکلات تلخ ۱۰۰ درصد 
  • شکلات سفید 
  • شکلات تخت 
  • شکلات سوخته 

انواع شکلات های ایرانی و خارجی را می توان در نمایندگی شکلات تهران و سایر نمایندگی ها در سر تا سر ایران با قیمت های مناسب تر از بازار رایج خریداری نمود. خرید از این مراکز به مشتریان این اطمینان را می دهد که علاوه بر این که کالای مرغوب و اصلی تهیه می کنند صرفه اقتصادی آن نیز بالا می باشد.

خریدار بهترین مارک شکلات رنگی درجه یک

خریدار بهترین مارک شکلات رنگی درجه یکخریداران شکلات رنگی و انواع شکلات باید به برند شکلات ها توجه نمایند و شکلات هایی را تهیه نمایند که درجه یک بوده و جزو بهترین مارک شکلات خارجی و داخلی باشند. 

بهترین تولید کنندگان شکلات در تهیه آن از کره کاکائوی مرغوب استفاده می نمایند، اما شکلات های ارزان تر از روغن های جایگزین نظیر روغن پالم و روغن نباتی و سایر روغن ها به جای کره کاکائو استفاده می کنند. برای تهیه شکلات با کیفیت باید در هنگام خرید به ترکیبات درج شده در روی بسته توجه نمود. 

شکلات در انواع متنوع تهیه می شود. می توان شکلات سیاه، شکلات سفید، شکلات شیری، شکلات کوورچر، شکلات جایندویا، روکش شکلات، شکلات تخته ای، شکلات شکل دار، سس شکلات، شکلات داغ را نمونه هایی از انواع شکلات دانست. 

بهترین زمان مصرف شکلات تلخ یک سال پس از تولید و شکلات سفید شش ماه پس از تولید است. شکلات تازه از عطر و مزه خوبی برخوردار است. هرجه شکلات کهنه تر باشد از بو و کیفیت طعم آن کاسته می گردد. بنابر این یکی دیگر از راه های تشخیص تازگی این محصول، همان بو و مزه آن است.

فروشنده شکلات رنگی ایرانی در سراسر کشور

فروشنده شکلات رنگی ایرانی در سراسر کشورشکلات های رنگی در ایران از رنگ های خوراکی طبیعی حاصل می شوند. این گونه از شکلات در رنگ های متنوعی نظیر سفید، صورتی، قرمز، سبز، نارنجی، سیاه، آبی، بنفش، زرد و سایر رنگ ها در شکل های سنگی، تخته ای، چیپسی و بسیاری موارد دیگر در سراسر کشور توسط فروشنده های شکلات و شیرینی در دسترس متقاضیان آن قرار می گیرند. 

برای تهیه شکلات از کاکائو استفاده می شود که از درختی با همین نام که در برخی کشور های آمریکای جنوبی و مرکزی و جنگل های آمازون می روید تهیه می شود. مردمان بومی از کاکائو در تهیه مواد غذایی و دارویی استفاده می کردند.

بعد ها با سرازیر شدن مهاجران به این کشور های قاره آمریکا، این ماده شگفت انگیز به یکی از محبوب ترین خوراکی های دنیا یعنی شکلات تبدیل گردید. روز های زیادی به عنوان روز شکلات در جهان نامگذاری شده است اما هفتم جولای به عنوان روز جهانی شکلات شناخته شده است که در برخی از کشور ها با خوردن انواع شکلات این روز را جشن می گیرند.

قیمت شکلات تلخ و شیرین تولید داخل

قیمت شکلات تلخ و شیرین تولید داخلبرای آگاهی از قیمت شکلات تلخ کیلویی و همچنین قیمت انواع شیرین آن که تولید داخل هستند باید دفتر های فروش این گونه از کالا ها را در سطح شهر ها شناسایی نمود و یا به وب سایت ها و کانال هایی که در شبکه های مجازی راه اندازی نموده اند مراجعه کرد. قیمت شکلات کیلویی و فله بسیار مناسب تر از نوع دانه ای آن برای مصرف کنند گان است. 

شکلات تلخ که حاوی ترکیبات فلوئونید و کافئین است برای سلامتی انسان مفید می باشد. بعضی از مزیت های این نوع شکلات عبارت هستند از: 

  • حاوی آنتی اکسیدان فراوان است. 
  • از سرطان پیشگیری می نماید. 
  • کلسترول را کنترل می نماید. 
  • برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است و از حمله های قلبی پیشگیری می نماید. 
  • تمرکز ذهی را بیشتر می کند و حافظه را تقویت می نماید. 
  • فشار خون و قند خون را کاهش می دهد. 
  • به کاهش وزن و لاغری کمک کی نماید. 
  • جذب چربی ها و کربو هیدرات ها را کاهش می دهد و متابولیسم بدن را بهبود می بخشد. 
  • اشتها را کاهش می دهد. 
  • با افزایش هورمون های آرام بخش، احساس سلامتی و شادابی را افزایش و افسردگی را کاهش می دهد. 
  • برای پوست و مو مفید است.
  • از آفتاب سوختگی جلوگیری می نماید.
  • مانع پوسیدگی دندان ها می شود.
  • در درمان سرفه موثر است.
  • از آسیب رادیکال های آزاد به سلول ها پیشگیری می نماید. 
  • یبوست را برطرف می نماید.

اما باید توجه داشت که هر ماده ای اگر بیش از اندازه مصرف شود سلامتی را به خطر می اندازد و نباید در مصرف شکلات حتی نوع تلخ ان نیز زیاده روی نمود.

فروشگاه شکلات کاکائویی رنگی در بازار

فروشگاه شکلات کاکائویی رنگی در بازارفروشگاه های شکلات کاکائویی رنگی در بازار های مرکزی شکلات و شیرینی که در تمام شهر های ایران وجود دارند مستقر هستند و البته اکثر آن ها کانال های رسمی خود را در اینترنت نیز دارند. در این مراکز می توان شکلات های گو نا گون را در انواع رنگ ها، شکل ها، اندازه ها، بسته بندی، کیفیت و غیره یافت. 

شکلات ها با شیر ترکیب می گردند. هر چه شیر موجود در شکلات کمتر و شکلات آن بیشتر باشد از درصد بالا تری برخوردار است. شکلات ها از 10 درصد تا 99 درصد دسته بندی شده اند. شکلات سیاه یا تلخ 99 درصد و شکلات سفید 10 درصد است. برای طعم دار کردن شکلات اسانس هایی نظیر نعناع، توت فرنگی، موز، پرتقال و سایرین به آن می افزایند.

تولید کننده شکلات در اصفهان

تولید کننده شکلات در اصفهانبرخی شرکت ها در اصفهان و برخی دیگر از شهر های ایران انواع شکلات و انواع شیرینی ها نظیر ویفر کاکائویی، کیک، پاستیل، انواع بیسکویت، آبنبات، تافی، کراکر، کوکی، قرص نعناع، آدامس، دراژه، اسمارتیز و غیره را تولید می نمایند که از متناسب با ذائقه و تقاضای مشتریان می باشند و در زمینه های بین المللی نیز در حال رقابت با سایر کشورها هستند. 

در تهیه بعضی شکلات ها از گردو، فندق، بادام زمینی، بادام، کشمش، نخود چی، عسل، کارامل، مربا، پودر نارگیل، قهوه، کنجد و سایر موارد استفاده می شود. استفاده از این مواد در شکلات باعث شده است که شکلات های مغز دار به یکی از پر فروش ترین و سود مند نرین انواع شکلات در جهان تبدیل شود.

شرکت وارد کننده شکلات کادویی در کشور

شرکت وارد کننده شکلات کادویی در کشوربرخی شرکت ها به طور تخصص اقدام به وارد کردن شکلات کادویی و جعبه ای به کشور می کنند. این شکلات ها عموماً از کشور هایی مانند ترکیه، آلمان، هند، امارات متحده عربی، بلژیک، ترکمنستان، لهستان و هلند، اسپانیا، اوکراین، رومانی و …  وارد کشور می شوند. 

از آنجایی که کیش یکی از قطب های وارد کننده شکلات به ایران است و اقتصاد این شهر توریستی وابسته به شکلات است، بنا بر این خرید شکلات از کیش یکی از راه های تضمینی خرید شکلات خارجی اصل می باشد. خرید از مراکز اصلی فروش عمده شکلات خارجی این شهر از طریق سایت های آن ها در شبکه های مجازی نیز برای عموم امکان پذیر است. 

بدون شک شکلات های سونیسی یکی از معروف ترین شکلات ها در دنیای امروز است که به سر تا سر جهان صادر می شوند. هر ساله کارخانه داران شکلات سازی در این کشور در تلاش اند تا نمونه جدیدی از شکلات را به جهانیان معرفی نمایند و البته تا کنون در این زمینه موفقیت های بیشماری کسب نموده اند و بهترین برند ها زا به خود اختصاص داده اند. 

صادرات شکلات تخته ای رنگی به ایتالیا

صادرات شکلات تخته ای رنگی به ایتالیاصادرات انواع شکلات و شیرینی های ایران به ویزه شکلات های تخته ای و رنگی به برخی از کشور های نزدیک و همسایه از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و تاجیکستان و همجنین بعضی از کشور های اتحادیه اروپا نظیر آلمان، فرانسه، هلند و ایتالیا انجام می شود.

در صادرات شکلات باید به عوامل زیادی مانند شرایط آب و هوای کشور مقصد، کیفیت مواد اولیه، شکل، اندازه، رنگ، نحوه بسته بندی، ذائقه مصرف کنندگان، قیمت و بسیاری پارامتر های دیگر توجه نمود. صادر کنندگانی موفق هستند که بازار جهانی را شناخته و به خواسته های درخواست کنندگان کالا اهمیت دهند.

کشور هایی که بیشترین تولید کاکائو در جهان را دارند به ترتیب عبارت از ساحل عاج، غنا، اندونزی، نیجریه، کامرون، برزیل، اکوادور، مکزیک، پرو و جمهوری دومینیکن هستند. کشوری که بیشترین مصرف کاکائو در جهان را به خود اختصاص داده است بلژیک است که ده برابر کشور های دیگر مصرف دارد.

سایت خرید شکلات شیرین بصورت مستقیم

سایت خرید شکلات شیرین بصورت مستقیمبرای خرید شکلات شیرین و سایر انواع شکلات به صورت آنلاین می توان به سایت های خرید این گونه از محصولات که توسط تولید کنند گان و وارد کنند گان آن ها راه اندازی گردیده است مراجعه نمود و به صورت مستقیم و بدون واسطه شکلات های مرغوب و اصل را با قیمت های بسیار مناسب تر از بازار های رابیج خریداری نمود.

خرید اینترنتی شکلات مزایای بسیار زیادی دارد که یکی از این مزیت ها این است که می توان در کوتاه ترین زمان و بدون اتلاف وقت و همچنین بدون صرف هزینه حمل و نقل و جا به جایی، کالا و یا اقلام مورد نظر خود را خریداری نمود و درب منزل و یا شرکت و محل کسب و کار خود تحویل گرفت.

مرکز فروش شکلات سنگی مرغوب

مرکز فروش شکلات سنگی مرغوببرای خرید شکلات سنگی مرغوب و سایر انواع شکلات باید مراکز فروش شکلات را که در برخی از شهر ها دارای شعبه هستند شناسایی کرده و یا در اینترنت آن ها را جستجو نمود. شکلات سنگی یکی از انواع رنگی شکلات است که در شکل هایی شبیه سنگ و سبگ ریزه تولید می شود و متقاضیان زیادی دارد.

یکی از دلایلی که سبب شده است شکلات برای انسان دلپذیر باشد این است که دمای ذوب آن با دمای بدن انسان یکی است و به راحتی در دهان آب می شود. شکلاتی که رنگ ان خاکستری شده است و یا پربی آن خارج شده است فاسد است و نباید مصرف شود. شکلات باید در مکان های تاریک، خشک و خنک نگهداری شود.

یکی از لذیذ ترین نوشیدنی های دنیا که در روز های سرد و برفی بسیار می چسبد شکلات داغ است که در تهیه آن از موادی همچون شکلات رنده شده، شیر داغ و شکر و سایر ادویه ها و افزودنی ها نظیر چودر ذرت، هل، دارچین، نمک، وانیل، جوز هندی استفاده می شود.

نمایندگی شکلات لواشکی در بازار ایران

نمایندگی شکلات لواشکی در بازار ایرانشکلات لواشکی در واقع لواشکی است که در شکل و اندازه شکلات تهیه می شود و در کاغذ های مخصوص شکلات بسته بندی می گردد. نمایندگی های این کالا به دلیل حجم گسترده فروش آن در بازار ایران، از سود اقتصادی سرشاری بهره می برند. خرید درب کارخانه از طریق سایت های فضای مجازی نیز برای مشتریان ممکن گردیده است.

شکلات های لواشکی و تافی های ترش در انواع طعم ها و بسته بندی به بازار عرضه شده اند. برخی نمونه های آن شامل تافی ترش هلو، تافی ترش انار، تافی ترش آلبالو و … هستند.

از آنجایی که شکلات و انواع آن یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین مواد خوراکی در جهان است و جایگاه ویژه ای در سبد غذایی مردمان بسیاری از کشور ها دارد، تجارت کاکائو و شکلات سود سرشاری را برای دست اندر کاران این حرفه به ارمغان آورده است. با پیشرفت تکنولوژی بر مرغوبیت آن نیز افزوده شده و متقاضیان بیشتری را به سوی خود می کشاند.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا