شکلات تلخ

قيمت فروش شکلات تلخ با تخفیف ویژه در سراسر کشور

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات تلخ یکی از دلچسب ترین و پر خاصیت ترین تنقلات جهان به شمار می رود. چرا که بخش اعظم آن از کاکائو تشکیل شده است. البته این شکلات ها به نوبه خود انواع مختلفی داشته؛ و با طعم های متفاوت تولید می شوند. طبیعتاً قيمت فروش شکلات تلخ نیز دستخوش نوسان می گردد. اما به واسطه سایت های اینترنتی معتبر، شاهد فروش این خوراکی خوشمزه با تخفیف ویژه در سراسر کشور می باشیم.

قيمت فروش شکلات تلخ با تخفیف ویژه در سراسر کشور

برند های معروف شکلات تلخ ایرانی

برند های معروف شکلات تلخ ایرانیبرندهای معروف شکلات ایرانی، نمونه های تلخ این خوراکی خوشمزه را با درصدهای مختلف تولید می کنند. در حال حاضر تعداد تولید کنندگان شکلات تلخ در کشور نسبتاً زیاد می باشد. بنابراین معرفی کلیه برندهای این محصول مشکل خواهد بود.
در ادامه به ذکر چند نمونه از معروف ترین برندهای سازنده شکلات ایرانی خواهیم پرداخت:

  • شیرین عسل
  • شکلات آناتا
  • شونیز (داداش برادر)
  • باراکا (شرکت رضوان شکلات)
  • شکلات شوکوبرند

کلیه این برندها، ارقام مختلف شکلات تلخ را با طعم های متنوع و اشکال گوناگون تولید و بسته بندی می کنند. به عنوان نمونه می توان به شکلات کاکائویی قلبی شکل اشاره کرد؛ که به نوبه خود انواع مختلفی دارد.

شکلات، یکی از پر طرفدارترین و جالب ترین خوراکی های جهان به شمار می رود. مصرف شکلات، بیشتر به عنوان تنقلات صورت می گیرد. اما برخی از ارقام شکلات تلخ را می توان به عنوان میان وعده ای سالم نیز استفاده کرد. چرا که برای تهیه این قبیل شکلات ها، درصد پایینی شکر یا شیرین کننده های مصنوعی به کار رفته است.

بهترین مارک شکلات تلخ

بهترین مارک شکلات تلخبهترین مارک شکلات تلخ کدام است؟
برای پاسخ به این سوال باید گفت؛ که در بازار فروش شکلات، انوع و اقسام برندهای داخلی و خارجی را مشاهده می کنیم. بنابراین آوردن یک نام خاص به عنوان بهترین مارک این محصول، مشکل به نظر می رسد.
اما می توان یکی سری ویژگی های کلی برای برندهای برتر تولید کننده شکلات، عنوان کرد. بهترین مارک های شکلات تلخ، محصولات خود را با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه کرده؛ و در بسته بندی های شیک عرضه می کنند.

مهم ترین علت تعداد زیاد مارک های شکلات تلخ را می توان به فواید خوردن آن نسبت داد. امروزه میزان استفاده از شکلات تلخ در جهان رو به افزایش است. در ادامه به ذکر بخشی از مهم ترین خواص مصرف شکلات تلخ خواهیم پرداخت:

  • ضد افسردگی
  • پیشگیری از فشار خون بالا
  • جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • پیشگیری از سکته قلبی
  • پیشگیری از دیابت نوع دو
  • بسیار انرژی زا
  • تامین کننده ویتامین و املاح معدنی مورد نیاز بدن
  • اکسیر جوانی
  • تقویت حافظه و قدرت ذهن
  • جلوگیری از چسبندگی پلاکت خون

خریدار شکلات تلخ ایرانی با کیفیت مناسب در بازار داخلی

خریدار شکلات تلخ ایرانی با کیفیت مناسب در بازار داخلیخریدار شکلات خوشمزه تلخ ایرانی چه کسی است؟
در پاسخ به این پرسش باید گفت؛ که در حال حاضر با توجه به آگاهی مردم از فواید مصرف شکلات، اقشار مختلف جامعه، خریدار شکلات تلخ می باشند. شایان ذکر است؛ که هم اکنون شاهد عرضه انواع شکلات تلخ ایرانی با کیفیت مناسب در بازار داخلی می باشیم. بنابراین نیاز به خرید مارک های گران قیمت خارجی، چندان احساس نمی شود.

شکلات های تلخ ایرانی تولید شده در داخل کشور، طعم مطلوب، کیفیت خوب و البته قیمت مناسبی دارند. به همین علت اغلب خریداران به سمت آنها روی آورده اند. ناگفته نماند؛ که شکلات های تلخ موجود در بازار داخلی به نوبه خود متنوع هستند.
به عبارت دیگر این شکلات ها از جنبه های زیر با یکدیگر تفاوت دارند:

  • میزان تلخی یا شیرینی شکلات
  • کیفیت مواد اولیه تهیه شکلات تلخ
  • نوع و درصد ترکیبات به کار رفته در تولید شکلات
  • گونه کاکائو
  • نوع شیرین کننده
  • حجم و اندازه شکلات تلخ
  • داشتن طعم خاص
  • نوع بسته بندی شکلات تلخ

فروشنده شکلات تلخ فله ایرانی

فروشنده شکلات تلخ فله ایرانیکمتر کسی است؛ که از خوردن شکلات، خاطرات خوشی را به یاد نداشته باشد. چرا که این خوراکی ها از دیرباز به عنوان یک تنقلات محبوب در جهان رواج داشته اند. اما چند سالی می شود؛ که استفاده از شکلات های تلخ بسیار رایج شده است. زیرا این شکلات ها نه تنها فاقد ضرر هستند؛ بلکه فوایدی نیز دارند.
هم اکنون فروشنده های زیادی در داخل کشور به کار عرضه شکلات تلخ ایرانی، اشتغال دارند. این محصولات همانند سایر خوراکی های مشابه به صورت فله یا بسته بندی شده به فروش می رسند. هر کدام از این موارد، طرفداران خاص و مشتریان ویژه ای دارند.

امروزه در یک فروشگاه شکلات، انواع و اقسام مدل ها را از لحاظ شکل خوراکی و نوع بسته بندی مشاهده می کنیم. اما برخی از فروشنده های خرده، تهیه شکلات های فله ایرانی را ترجیح می دهند. زیرا به این ترتیب می توانند؛ بسته بندی دلخواه خود را برای محصول مورد نظر اعمال کنند.
ناگفته نماند؛ که شکلات تلخ فله ایرانی نسبت به ارقام بسته بندی شده، قیمت مناسب تری دارد.

بهترین شکلات تلخ های موجود در بازار ایران

بهترین شکلات تلخ های موجود در بازار ایرانممکن است؛ برای بسیاری از علاقه مندان، این سوال پیش آید؛ که بهترین شکلات تلخ های موجود در بازار ایران کدامند؟
برای جواب دادن به این سوال باید گفت؛ که اولاً تعداد تولید کنندگان این محصول بسیار زیاد بوده؛ و ذکر یک نام خاص به عنوان محصول برتر، مشکل خواهد بود. دوماً بهترین بودن یک خوراکی شکلاتی تا حدودی به سلیقه مصرف کننده بستگی دارد.
به عنوان مثال برخی افراد شکلات ۹۶ درصد و حتی بالاتر را که درجه تلخی زیادی دارند؛ ترجیح می دهند. در حالی که این طعم برای بعضی ها خوشایند نیست. اما به طور معمول در مورد شکلات تلخ، لقب بهترین به درصدهای بالای 90 اختصاص می یابد.

هر چند که در بازار ایران انواع شکلات تلخ های داخلی و خارجی را مشاهده می کنیم؛ اما به نظر می رسد؛ که خرید شکلات ایرانی از هر لحاظ مقرون به صرفه است. زیرا این خوراکی ها، علاوه بر داشتن کیفیت، قیمت مناسب تری نسبت به همتایان خارجی خود دارند.

پخش عمده شکلات تلخ درجه یک در اصفهان

پخش عمده شکلات تلخ درجه یک در اصفهانمرکز پخش شکلات درجه یک در اصفهان، بهترین نمونه های تلخ این خوراکی را به صورت عمده عرضه می کند. شکلات هایی که با پسوند درجه یک فروخته می شوند؛ از بهترین مواد اولیه و در شرایط بسیار خوب تولید شده اند. به همین دلیل هم طعم متفاوت و بسیار دلچسبی دارند.

پخش عمده شکلات صد در صد اصل در اصفهان به میزان بالایی صورت می گیرد. چرا که اصفهان از قطب های مهم گردشگری کشور بوده؛ و از طرفی یکی از تولید کننده های برتر تنقلات شیرین به شمار می رود. به نظر می رسد؛ که بسیاری از مسافران، شکلات تلخ درجه یک را نیز در کنار سوغاتی های این شهر خریداری می کنند.

کلیه فروشندگان خرده شکلات در اصفهان، می توانند؛ انواع شکلات تلخ مرغوب و درجه یک را از طریق مراکز معتبر پخش عمده این محصولات تهیه کنند. بدون شک قیمت عمده هر ماده خوراکی در مرکز اصلی پخش آن، ارزان تر از بازار است.

مرکز خرید شکلات تلخ در تهران

مرکز خرید شکلات تلخ در تهرانمرکز خرید شکلات تلخ در تهران از جمله بهترین منابع تهیه این محصول است. در چنین مراکزی امکان خرید خرده و عمده این خوراکی خوشمزه وجود دارد. تهران به عنوان پایتخت ایران، بزرگترین قطب تجاری کشور محسوب می شود.
امروزه با گسترش ارتباطات اقتصادی، به نظر می رسد؛ که شکلات تلخ به عنوان یک کالای تجاری مهم مطرح باشد. به همین علت است؛ که روز به روز بر تنوع ظاهری شکلات ها و بسته بندی آنها افزوده می شود.

یکی از ویژگی های مرکز خریدهای بزرگ شکلات تهران، تنوع بی نظیری است؛ که برای بسته بندی اقسام گوناگون شکلات تلخ وجود دارد. یک بسته شکلات خوشمزه و مرغوب که در بسته بندی شیک ارائه شده است؛ می تواند؛ بهترین هدیه در مناسب های مختلف محسوب شود.

انواع شکلات تلخ را می توان در وعده صبحانه، عصرانه یا به عنوان میان وعده مصرف نمود. همچنین با توجه به درصد شیرینی پایینی آن، دیابتی ها با خیال راحت آن را استفاده می کنند. از طرفی شکلات تلخ یک وسیله پذیرایی ساده و در عین حال لوکس به شمار می رود.

سفارش شکلات تلخ شمشی به صورت عمده در بازار

سفارش شکلات تلخ شمشی به صورت عمده در بازارشکلات تلخ شمشی یکی از پرفروش ترین و جالب توجه ترین ارقام شکلات موجود در بازار به شمار می رود. همان گونه که از نام خوراکی مشخص است؛ این شکلات به شکل یک شمش برش خورده است. حال این شمش ها از ابعاد کوچک چند گرمی تا یک کیلویی را در بر می گیرند.

در لیست قیمت شکلات شمشی، نوسان عددی قابل توجهی را مشاهده می کنیم. زیرا این محصولات به نوبه خود از جنبه های زیر با هم فرق دارند:

  • درصد تلخی شکلات
  • طعم و مواد به کار رفته
  • اندازه یا گرماژ شکلات تلخ
  • ماک یا برند خوراکی
  • محل تولید شکلات
  • شکل ظاهری بسته بندی
  • نحوه فروش

یکی از بهترین روش های خرید شکلات تلخ شمشی، سفارش این خوراکی به صورت عمده می باشد. این کار مستقیماً از طریق عمده فروشی شکلات انجام می گیرد. این مراکز به شیوه های مختلفی در بازار فعالیت می کنند.
مثلاً به واسطه سایت های اینترنتی می توان شکلات های تلخ شمشی را به صورت عمده و با قیمتی مناسب تر از بازار سفارش داد.

نمایندگی فروش شکلات تلخ یک کیلویی

نمایندگی فروش شکلات تلخ یک کیلوییعده قابل توجهی از مشتریان، خرید شکلات تلخ کیلویی را به سایر بسته بندی ها ترجیح می دهند. این افراد نیز می توانند؛ مستقیماً به نمایندگی فروش شکلات تلخ یک کیلویی مراجعه کنند. احتمالاً در این مرکز شاهد فروش شکلات با برندهای مختلف می باشیم؛ و این دلیل مهمی برای اختلاف قیمت محصول است. همچنین این خوردنی ها از نظر بسته بندی و شکل ظاهری نیز متنوع هستند.
اما در هر صورت قیمت شکلات تلخ کیلویی در نمایندگی های مجاز به مراتب مناسب تر از بازار معمول است. به خصوص اگر قصد خرید عمده آن را داشته باشیم.

نمایندگی خرید و فروش شکلات تلخ یک کیلویی، فعالیت های تجاری خود را به روش های مختلفی انجام می دهد. بسیاری از این نمایندگی ها محصولات خود را به قیمت تولیدی به فروش می رسانند. همچنین بخش قابل توجهی از کار فروش عمده شکلات های کیلویی به صورت آنلاین یا غیر حضوری صورت می پذیرد.

ارسال رایگان شکلات تلخ درب منزل

ارسال رایگان شکلات تلخ درب منزلبرخی از مراکز و شرکت های فعال در حوزه تجارت تنقلات، فروش ویژه شکلات را در دستور کار خود قرار داده اند. یکی از مهم ترین مزایای کار این شرکت ها، ارسال رایگان شکلات تلخ به درب منزل است. به این ترتیب مشتریان می توانند؛ محصولات مورد نظر خود را در اسرع وقت سفارش داده؛ و درب منزل تحویل بگیرند. این کار به میزان بالایی در وقت افراد صرفه جویی می کند. ناگفته نماند؛ که در صورت انتخاب یک منبع درست، این روش سفارش، صرفه اقتصادی قابل توجهی نیز دارد.

واضح است؛ که در اینجا اینترنت، نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد نمود. در واقع امروزه، سایت های اینترنتی معتبر از بهترین مراکز فروش شکلات ارزان قیمت به شمار می روند. چرا که روش های نوین تجارت به نوبه خود بسیاری از هزینه های جانبی را کاهش داده اند.

با توجه به آنچه بیان شد؛ کلیه خریداران عمده و جزئی شکلات تلخ، می توانند؛ این محصولات را به واسطه یک سایت معتبر سفارش داده؛ و در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

واردات شکلات تلخ با کیفیت مناسب در کشور

واردات شکلات تلخ با کیفیت مناسب در کشورواردات شکلات تلخ با کیفیت مناسب در کشور به میزان بالایی انجام می شود. می توان گفت؛ که بخش مهمی از بازار خوراکی های وارداتی به شکلات تلخ اختصاص یافته است. همانند محصولات مشابه ایرانی، فروش شکلات خارجی نیز به روش های متنوعی در بازارهای سراسر کشور صورت می گیرد.

تقریباً همه شکلات های وارداتی موجود در بازار ایران از لحاظ درجه کیفی در سطح بالایی قرار دارند. البته به طور معمول قیمت این خوراکی های خوشمزه نسبت به همتایان ایرانی خود بالاتر است. اما در هر صورت شکلات تلخ وارداتی ، مشتریان ویژه خود را در داخل کشور دارد.

باکیفیت ترین شکلات تلخ های خارجی را می توان به صورت مستقیم از مرکز اصلی واردات آن تهیه کرد. این گزینه به خصوص برای کسانی که به هر دلیل قصد خرید محصول به میزان بالا را دارند؛ مناسب است.

مصرف صحیح و منظم شکلات تلخ، فواید بسیاری برای بدن داشته؛ و حتی موجب تقویت دندان ها می گردد. به همین دلیل این خوردنی دلچسب در سراسر جهان، طرفدار دارد.

بزرگترین صادر کننده شکلات تلخ در بازار جهانی

بزرگترین صادر کننده شکلات تلخ در بازار جهانیبزرگترین صادر کننده شکلات تلخ در بازار جهانی، مدل های مختلف این خوراکی بی نظیر را در بسته بندی های عالی ارائه می دهد. شایان ذکر است؛ که بسته بندی مناسب مواد خوراکی، نقش غیر قابل انکاری بر حفظ سلامت آنها دارد. از طرفی بسته های شیک و لوکس شکلات، مشتری را جذب کرده؛ و گاهی باعث می شود؛ که این کالای خوردنی به عنوان هدیه خریداری شود.

نام بردن از بزرگترین صادر کننده شکلات تلخ در بازار جهانی، بسیار مشکل است. اما به نظر می رسد؛ که کشورهای اروپایی در رده بالایی از این تجارت پر سود قرار گرفته باشند.
خوشبختانه در حال حاضر، شکلات تلخ ایرانی نیز کیفیت مناسبی داشته؛ و به کشورهای خارجی صادر می گردد. بی تردید صادرات این محصول می تواند؛ بازدهی اقتصادی فراوانی برای کشور در بر داشته باشد.

شکلات تلخ سرشار از مواد مغذی زیر است:

  • فسفر
  • پتاسیم
  • آهن
  • منیزیم
  • روی
  • ویتامین های گروه B
  • سرشار از آنتی اکسیدان

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا