شکلات قیفی سوربن

مرکز پخش شکلات قیفی سوربن

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های قیفی سوربن به عنوان یکی از محصولات شرکت بتیس می باشد که پخش عمده این مرکز، بهترین موقعیت در مسیر تامین با قیمت های درب کارخانه را فراهم می آورد.
خلاقیت در عرصه شکلات سازی به عنوان یکی از اموری می باشد که در امر فروش و برند سازی می تواند تاثیر گذار باشد و مجموعه شکلات سازی بتیس به عنوان یکی از تولید کنندگانی است که توانسته در تولید شکلات های ایرانی، اقدام به تولید شکلات های قیفی مغزدار فندقی نماید.
این شکلات ها با دارا بودن ظاهر متفاوت خود، در امر پذیرایی و هدیه دادن می تواند گزینه مناسبی باشد و از طرفی ظاهر جذاب آن سبب می شود تا در یک نگاه، به ایجاد رضایت مندی در مشتریان کمک نماید و این شکلات های قیفی ایرانی از تولیدات شرکت شکلات سازی بتیس می باشد که می توان خرید عمده آن را در بسته بندی های فله ای به انجام رسانید.

شکلات بتیس

شکلات های ایرانی بتیس

شرکت شکلات بتیس در مسیر تولید شکلات های خود علاوه بر شکلات های فندقی قیفی، انواع شکلات های کادویی آن نیز با طرح های جذاب و جدید تولید می شود و همین تنوع نیز در رضایت مندی و ماندگاری مشتریان می تواند تاثیر گذار باشد.
اما نکته دیگری که در خصوص شکلات های ایرانی بتیس قابل بیان می باشد مربوط به تولید بهترین نمونه شکلات های پذیرایی خواهد بود که در انواع شکلات های تلخ، شکلات شیری و دیگر نمونه های شکلات مغزدار شاهد تولید این شکلات های ایرانی هستیم که در مسیر فروش عمده نیز، بهترین موقعیت ایجاد شده که مشتریان می توانند در جهت خرید مستقیم از کارخانه به جهت بهره مندی از درصد تخفیف لازم، از طریق این سایت اقدام نمایند.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا