شکلات پذیرایی

قیمت انواع شکلات کیلویی پذیرایی ایرانی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های کیلویی ایرانی با انواع مارک ها و قیمت های مختلف اقدام به عرضه بهترین شکلات های پذیرایی نموده است و با توجه به نوع شکلات های ارائه شده و برندهایی که دارند می توانند حاشیه سودآوری های گوناگونی داشته باشند که شناخت این نوع شکلات ها و عرضه مستقیم آن را برای مشتریان خود امکان پذیر ساخته ایم.
تنوع شرکت های شکلات سازی در ایران بسیار گسترده می باشد که بهترین شکلات های پذیرایی ایرانی توسط این شرکت ها با بهترین قیمت ها عرضه می شود.

شکلات تافی ترش یامان
یکی از جدیدترین شکلات هایی که وارد بازار مصرفی ایران شده است، اختصاص به شرکت رانا دارد که انواع تافی های ترش میوه ای را به صورت کیلویی عرضه می نماید.
این شکلات های ترش میوه ای دارای کارتن های ۱۲ کیلویی و هشت کیلویی بوده و آفرها و درصد تخفیف های ارائه شده برای این محصول با توجه به این که به صورت مستقیم عرضه می شود، می تواند بهترین قیمت ها را در اختیار مشتریان قرار دهد.

شکلات های تافی میوه ای تاکدیس
از دیگر شرکت هایی که اقدام به تولید شکلات های ترش نموده است، مربوط به شرکت تاکدیس می باشد و این نوع شکلات های ترش میوه ای با توجه به این که امروزه در شهرهای مختلفی مورد نیاز می باشد و می تواند زمینه تجاری سودآوری را ایجاد نماید، به صورت مستقیم و اینترنتی در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

شکلات های پذیرایی کاکائویی شین دان
شرکت ایرانی شین دان هم در زمینه شکلات های پذیرایی، علاوه بر طعم تلخ، انواع شکلات های شیری، ساده و مغزدار را نیز تولید نموده است که شکلات های مذکور به نسبت دیگر مارک های خارجی از قیمت های به صرفه تری برخوردار هستند و این امر می تواند موقعیت های سودآوری بهتری را فراهم آورد.

شکلات کیلویی تلخ بتیس
شکلات سازی بتیس به عنوان یک برند ایرانی لوکس می باشد که شکلات های تولیدی خود را با بهترین مواد اولیه به بازار عرضه می نماید و شکلات های مغزدار، تلخ با درصدهای مختلف و همچنین شکلات های کادویی این شرکت با بهترین قیمت و آفرها در اختیار مشتریان می باشد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا