شکلات دراژه

صادرات شکلات دراژه دوریکا

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های دراژه هم به عنوان بخش دیگری از تولیدات شرکت ایرانی دوریکا محسوب می شود که در تولید این نوع شکلات های کیلویی مغزدار، شاهد استفاده از انواع آجیل و دانه های روغنی هستیم که در کنار تنوع، به افزایش خواص آن ها نیز کمک نموده است.

شکلات مغزدار پسته ای دوریکا
یکی از انواع دراژه های تولیدی این شرکت، با مغز پسته می باشد و این نوع شکلات های دراژه ای از رنگ سبز برخوردار هستند که علاوه بر بسته بندی فله ای آن، شاهد ارائه نمونه های کادویی نیز هستیم.

شکلات با مغز بادام زمینی دوریکا
مغز بادام زمینی هم می تواند محصول مناسبی برای تهیه شکلات های دراژه ای باشد که در کنار داشتن طعم مناسب، قیمت های به صرفه تری را به نسبت نمونه های دیگر از جمله پسته دارد.

شکلات با مغز قهوه دوریکا
شرکت دوریکا در طی خلاقیت هایی که برای تولید شکلات های دراژه ای جدید خود داشته، توانسته از مواد اولیه مختلفی استفاده نماید که یکی از آن ها مربوط به شکلات هایی با مغز قهوه می باشد و این محصول نیز با رنگ جذاب خود در اختیار مشتریان برای خرید عمده می باشد.
به طور کلی فعالیت های صادرات شکلات از جمله موقعیت های همکاری با این سایت محسوب می شود که امکان تامین عمده انواع شکلات های دراژه ای و همچنین شکلات های تخته ای و … را برای مشتریان فراهم ساخته ایم.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا