دسته‌بندی نشده

تولید شکلات تخته ای سفید ایرانی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های تخته ای سفید از بهترین محصولات تولید شده توسط کارخانه های ایرانی می باشد که بخش قابل توجهی از نیاز کشور را می توان در صنعت قنادی با بهترین قیمت، تامین نمود.
شکلات های تخته ای با توجه به اینکه در صنعت قنادی دارای بیشترین میزان مصرف می باشند از همین رو امروزه به یکی از بخش های اصلی تولیدی در کارخانه ها تبدیل شده اند و در این زمینه شرکت شکلات سازی دوریکا از جمله تولید کنندگانی است که توانسته شکلات های تخته ای خود را به همراه بیشترین تنوع به بازار عرضه نماید.
شکلات های تخته ای سفید از نمونه های پرکاربرد قابل استفاده در صنعت قنادی در تهیه انواع کیک، شیرینی، دسر و … می باشد که برای تزیین و یا خوشمزه تر نمودن می تواند مورد استفاده قرار گیرند و در حال حاضر تولید این شکلات های تخته ای در طعم های میوه ای با رنگ های جذاب نیز انجام می پذیرد.
شکلات های تلخ نیز از دیگر مواردی می باشد که توسط این شرکت به بازار عرضه می شود و تمامی این موارد در وزن های ۲۲۰ گرمی و ۴۴۰ گرمی ارائه می شوند که هر کدام به نوبه خود می توانند ارائه دهنده یک رنگ و طعم خاص برای مشتریان باشند.

شکلات تخته ای

کاربرد شکلات تخته ای

علاوه بر صنعت قنادی و شیرینی پزی، شاهد این مسئله نیز می باشیم که شکلات های تخته ای به عنوان ماده اولیه در درست کردن انواع کیک و بیسکویت و همچینن دسر های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و از همین رو به منظور تامین نیاز بازار و مشتریان مختلف در ظرفیت هایی که مد نظر قرار دارند، این امکان را فراهم آورده ایم که عرضه مستقیم شکلات های تخته ای را متناسب با نیاز مشتریان به صورت مستقیم از کارخانه به همراه درصد تخفیف های لازم فراهم آوریم.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا