شکلات روسی

برترین عرضه کننده شکلات روسی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

 شکلات ها که از پر طرفدار ترین تنقلات و خوراکی ها محسوب می شوند، با آن که در حال حاضر نیز از تنوع بالایی هم از نظر طعم و هم از نظر ظاهر، برخوردارند اما روز به روز بر انواع جدید آن ها افزوده می شود. تا به امروز، شکلات های روسی در ایران توانسته بودند بیشترین طرفداران را به خود جذب کنند و ایران نیز یکی از برترین عرضه کننده شکلات روسی محسوب می شد و  اغلب نام های شکلات تلخ، شکلات کاکائویی و انواع شکلات مغز ذار و … به گوش همه ما خورده بود اما جدیدا شاهد این هستیم و می بینیم که  در پذیرایی محافل امروز، از شکلات صورتی که یکی از شکلات های جدید تولید شده در کارخانجات تولید شکلات می باشد، به میزان زیاد استفاده می شود و علاقمندان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این نوع شکلات ها به صورت کاملا طبیعی، صورتی رنگ هستند و بسیار جوان پسند و مورد علاقه کودکان و جوانان مبی باشد.

برترین عرضه کننده شکلات روسی

انواع شکلات خارجی

در ایران علی رغم اینکه کارخانجات زیادی وجود دارند که در زمینه تولید انواع شکلات های خوشمزه و دلچسب، فعالیت دارند و محصولات شان از کیفیت و مرغوبیت خوبی نیز برخور دار است اما با این وجود، انواع شکلات خارجی نیز همه ساله به بازار ایران وارد می شوند.

تنوع انواع شکلات خارجی در بازار ایران بسیار زیاد و بی شمار است و جالب است بدانید که در   میان انواع شکلات خارجی موجود در بازار داخلی ایران، شکلات های روسی، جایگاه ویژه ای در بین مردم ایران برای خود اخذ کرده اند.

انواع شکلات روسی

روسیه کمپانی مختلفی برای تولید شکلات دارد و بیشترین شکلات های تولیدی خود را به ایران صادر می کند.

از جمله تولیدات کمپانی های روسی می توان به کارخانه تولید کننده شکلات صورتی و انواع مختلف شکلات در کنار پاستیل های خوشمزه اشاره کرد که با طعم های خوشمزه و متنوعی روانه بازار های جهانی شده اند. اغلب طعم های این محصولات، طعم های هندوانه ای، توت فرنگی، شیری، لیمو، موزی، پرتقالی و … می باشد.

کشور روسیه  با تولید انواع:

  • شکلات پذیرایی
  • شکلات کاکائویی
  • شکلات تلخ
  • شکلات میوه ای
  • شکلات دراژه ای
  • شکلات مغز دار

در رده بالایی جدول تولید کنندگان انواع شکلات محسوب می شود. این کشور همچنین توانسته است از جمله بزرگ ترین تامین کننده شکلات صورتی در جهان نیز محسوب شود.

کشور ایران، به عنوان بزرگ ترین وارد کننده انواع شکلات روسی در جهان، شناخته شده است که همه ساله نیز حجم زیادی از انواع شکلات های روس را وارد بازار داخلی خود می کند.

عرضه شکلات های روسی

شکلات های روسی با داشتن تنوع بالا و طعم های مختلف و استفاده گسترده ای که در بین مردم دارند، شرکت های بازرگانی متعددی را در ایران بر آن داشته است که واردات این محصول را بیشتر کرده تا موجبات رفاه حال مردم را فراهم کنند.
 این بازرگانی های فروش با روش های مختلفی به عرضه شکلات های روسی پرداخته اند که از جمله آنها می توان گفت:

  • عرضه اینترنتی شکلات های روسی.
  • عرضه مستقیم شکلات روسی. 
  • عرضه شکلات روسی با مراجعه حضوری به نمایندگی های پخش آن.
  • عرضه شگفت انگیز شکلات روسی.

برترین عرضه کننده شکلات

کارخانه هایی که برترین عرضه کننده شکلات در ایران محسوب می شوند، بسیار زیادند. این کارخانجات از زمان های بسیار دور با ابتدایی ترین دستگاه ها و کمترین امکانات به تولید انواع شکلات و بیسکویت می پرداختند.

حال با گذشت زمان و پیشرفت های زیادی که در تکنولوژی دستگاه های تولید بیسکویت و شکلات رخ داده است، پس از سال ها تجربه توانسته اند توسط این دستگاه ها و با بهره گیری از ایده های نو و به روز ترین تکنیک ها در زمینه تولید این خوراکی های خوشمزه، گوی سبقت را از برخی کارخانجات خارجی نیز بربایند و به یک کارخانه مستقل در تولید با کیفیت ترین محصولات تبدیل شوند.

 این شرکت ها با به کارگیری انواع دستگاه های پیشرفته و استفاده از مرغوب ترین نوع کاکائو خالص توانسته اند انواع خوشمزه و خوش طعم شکلات را به بازار عرضه کنند.
 همچنین از محصولات این کارخانه ها، می توان به شکلات صادراتی آن اشاره کرد که با طعم های ناب و تنوع های گوناگون به کشورهای مختلف از جمله عراق صادر می گردد.

کارخانجات تولید شکلات در ایران همچنین به تولید انواع شکلات تلخ با درصد های مختلف و بسته بندی هایی که طراحی زیبایی نیز  دارند می پردازند و حجم زیادی از آن  را به بازار عرضه کرده اند.
انواع شکلات های تولید شده در کارخانجات ایرانی از گذشته های دور تا بدین جا به شرح زیر می باشد:

  • شکلات شیری
  • شکلات خالص(ساده)
  •  شکلات قهوه تلخ
  • شکلات مخلوط
  •  شکلات مغزدار
  • شکلات سنگی
  • شکلات صبحانه
  • شکلات صنعتی
  • شکلات خانواده
  • شکلات مغز دار
  • انواع بیسکویت های کاکائویی

مرکز توزیع شکلات صورتی در تهران

مرکز توزیع شکلات صورتی در تهرانآیا می دانستید در تهران مراکزی وجود دارند که به پخش و توزیع شکلات صورتی که از گونه های جدید شکلات می باشد نیز می پردازند؟
 از مرکز توزیع شکلات صورتی در تهران می توان انواع شکلات صورتی خالص را با بسته بندی مختلف تهیه نمود.
 خرید شکلات صورتی در این مراکز علاوه بر شیوه های سنتی که با مراجعه حضوری به این مراکز انجام می شد به صورت های غیر حضوری و اینترنتی نیز انجام می شود.
 مصرف کنندگان با رفتن به سایت های آنلاین فروش این مراکز انواع شکلات کاکائویی صورتی، شکلات مغزدار صورتی و … را می توانند انتخاب و سفارش دهند که پس از پرداخت اینترنتی هزینه آن، شکلات سفارشی آنها توسط باربری های مختلف و پیک های پخش این مراکز به درب منزل آن ها ارسال می گردد. 

بزرگترین وارد کننده شکلات صورتی در ایران

بزرگترین وارد کننده شکلات صورتی در ایرانشرکت های تجاری و بازرگانی های مختلفی  در ایران فعالیت می کنند که به صادرات و واردات انواع شکلات ها می پردازند. این شرکت ها، از جمله بزرگ ترین وارد کننده شکلات صورتی در ایران نیز محسوب می شوند.

شرکت  های بازرگانی،  اغلب به واردات شکلات صورتی در ایران می پردازند، چرا که این نوع شکلات، محبوبیت بالایی  در بین خریداران دارد. طعم ترش و شیرین این شکلات و رنگ جذاب و صورتی آن  می تواند عامل علاقه وافر خانم ها و کودکان، به این نوع شکلات باشد.

قیمت عمده انواع شکلات

قیمت عمده انواع شکلات فروشگاه ها و مراکز پخش عمده انواع شکلات که یکی از بزرگ ترین مراکز توزیع و عرضه شکلات می باشند، انواع شکلات های خود را در هر طعم و رنگ و مارکی که باشند، با قیمت درب کارخانه به مشتریان و متقاضیان انواع شکلات عرضه می کنند.

بر همین اساس می توان نتیجه گرفن که قیمت عمده انواع شکلات در مقایسه قیمت خرید آن به صورد خر و جزئی بسیار ارزان تر و به صرفه تر می باشد.

تمامی مشتریان و طرفداران انواع شکلات می توانند برای یک خرید به صرفه و با کیفیت به این مراکز در شهر خود مراجعه کنند و به میزان دلخواه خود، انواع شکلات را با مرغوبیت و کیفیت بالا و قیمت های استثنائی خریداری کنند.

خرید و فروش شکلات صورتی به صورت عمده و جزئی

خرید و فروش شکلات صورتی به صورت عمده و جزئیدر ایران، خرید و فروش شکلات صورتی به صورت عمده و جزئی و در سطح گسترده ای انجام می گیرد.

اولین مرکز خرید انواع شکلات، مخصوصا شکلات های صورتی در ایران، نمایندگی های پخش انواع شکلات می باشند که این نوع شکلات را در کنار سایر شکلات های خود که از نوع داخلی و ساخت ایران است و هم از نوع خارجی و وارداتی می باشند را نیز به مشتریان با قیمت های مناسب عرضه می کنند.

در فروش گاه های زنجیره ای بزرگ و سوپر مارکت های مختلف نیز امکان خرید و فروش شکلات صورتی به صورت خرد و جزئی امکان پذیر است.

مراکز پخش عمده نیز انواع این شکلات ها را به صورت فله و کیلویی به مشتریان عرضه می کنند.

استقبال عراقی ها از شکلات ایرانی

استقبال عراقی ها از شکلات ایرانیکارخانجات تولید انواع بیسکویت و شکلات در ایران با استفاده از بهترین ماشین آلات و دستگاه های تولید شکلات و با بهره گیری از نیروی انسانی خبره در زمینه تولید مواد غذایی و تنقلات من جمله انواع شکلات، توانسته اند انواع کاکائو و شکلات ها را در بالاترین کیفیت ها تولید و روانه بازار داخلی و خارجی کند.

صادرات شکلات ها نیز مانند صادرات سایر کالا ها به کشور های همسایه مانند عراق، بسیار سهل الوصول و کم هزینه می باشد.

دلیل استقبال عراقی ها از شکلات ایرانی نیز می تواند همین مورد باشد چرا که ایران به دلیل هم مرز بودن با عراق، می تواند به راحتی حجم انبوهی از شکلات های خود را وارد کشور عراق کند.

از آن جایی که هزینه های گمرکی در صادرات شکلات ایرانی به عراق و واردات آن در عراق زیاد نمی باشد در نتیجه قیمت این شکلات ها در عراق دارای کمتری قیمت ها می باشد و همین قیمت پایین شکلات ایرانی در کنار کیفیت و طعم و رنگ دل پذیر آن ها، عراقی های زیادی را علاقمند به خرید شکلات ایرانی کرده است.

از چه مکان هایی می توان شکلات صورتی خریداری کرد؟

از چه مکان هایی می توان شکلات صورتی خریداری کرد؟به دلیل اینکه انواع شکلات صورتی  در طی سال های اخیر وارد بازار جهانی شده اند و مدت زیادی از توزیع آن ها نمی گذرد شاید بر خی از شما ندانید که از چه مکان هایی می توان شکلات صورتی خریداری کرد؟

نگران نباشید چرا که صادرات شکلات صورتی، از کشور تولید کننده آن به سایر کشور ها، به سرعت و در سطح وسیعی انجام شده است. پس به راحتی می توان در تمامی مراکز فروش محصولات و مواد غذایی، به این نوع شکلات ها نیز دسترسی داشت.
یکی از معتبر ترین مراکز یا مهم ترین فروشگاه شکلات صورتی نمایندگی های انواع شکلات در سراسر کشور می باشند که از طریق آن ها امکان دسترسی به جدید ترین و با کیفیت ترین  شکلات ها فراهم است.

عمده فروشی های مواد غذایی و شیرینی و شکلات نیز یکی دیگر از مزاکزی هستند که می توان برای خرید شکلات صورتی، به آن ها مراجعه کرد و جالب است بدانید که فروش تمامی محصولات در این عمده فروشی ها همه به صورت فله و با قیمت درب کارخانه می باشد و شما می توانید به هر میزان که نیاز دارید و یا دلتان می خواهد انواع شکلات از جمله شکلات صورتی را در کیفیت های بالا و با قیمت های بسیار مناسب، از این مرکز خریداری کنید.

سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مجازی نیز وجود دارند که به عرضه آنلاین شکلات صورتی می پردازند. خرید اینترنتی شکلات صورتی و سایر شکلات ها از این  گونه سایت ها و فروشگاه ها، چند مزیت دارد:

در وهله اول سرعت در خرید می باشد. چرا که دیگر نیاز نیز که شما یک روز یا چند ساعت از وقت خود را بگذارید و برای خرید شکلات صورتی به فروشگاه های شیرینی و شکلات بروید.

اگر شما به هر دلیل مثلا به دلیل مشغله کاری امکان حضور در فروشگاه های زنجیره ای برای خرید شکلات مصرفی خود ندارید می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی، در هر ساعت از شبانه روز حتی در منزل خود، با مراجعه به این سایت ها به خرید شکلات مورد نظر خود بپردازید.

صرفه جویی در وقت و هزینه ها نیز از دیگر مزیت های خرید اینترنتی شکلات صورتی می باشد.

فروش با بهترین قیمت

فروش با بهترین قیمتدر برخی مواقع، فروشگاه های زیادی که در زمینه فروش انواع شیرینی و شکلات فعالیت دارند، به مناسبت های مختلف به ارائه فروش ویژه  انواع شکلات به مشتریان می پردازند.

در فروش ویژه که به مثابه  برپایی یک نمایشگاه بزرگ انواع شیرینی و شکلات می باشد، در وهله اول تمامی محصولات را در برند های متنوع و در کیفیت های عالی و ممتاز ارائه می دهند. یکی دیگر از مزیت های امکان فروش ویژه این است که فروش با بهترین قیمت، صورت می گیرد، مثلا تخفیفات چند درصدی برای هر یک از محصولات در نظر گرفته می شود تا میزان فروش را به اندازه قابل توجهی بالا ببرد.

خریدار شکلات صورتی به قیمت عمده

خریدار شکلات صورتی به قیمت عمدهاگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که یک مراسم عروسی مجلل در پیش دارید و یا می خواهید برای تولد عزیزان خود، جشن و دورهمی بزرگی بر پا کنید و از میهمانان زیادی نیز دعوت به عمل آورده اید، به شما توصیه اکید می کنیم که برای خرید شکلات پذیرایی خود، عجله نکنید.

شما باید بدانید که اگر میهمانی دارید و می خواهید از میهمانان خود با شیرینی و شکلات های صورتی و زیبا پذیرایی کنید پس شما یک خریدار شکلات صورتی به قیمت عمده می باشید چرا که قرار است حجم زیادی از این نوع شکلات را خریداری کنید.

اگر می خواهید مقادیر زیادی از شکلات های صورتی خوش طعم را خریداری کنید و از طرفی بودجه کافی ندارید، پیشنهاد می کنیم که به مراکز پخش عمده این نوع شکلات در شهر خود مراجعه کنید؛ چرا که در عمده فروشی های شکلات، نه تنها می توانید مقادیر زیادی از شکلات صورتی را خریداری کنید بلکه این مژده را به شما می دهیم که می توانید از این مرکز این شکلات را با قیمت هایی بسیار ارزان تر و پایین تر از سایر مراکز خریداری کنید، پس حتما سری به عمده فروشی محل زندگی خود بزنید.

صادرات برند های معتبر شکلات به خاورمیانه

صادرات برند های معتبر شکلات به خاورمیانهصادرات برند های معتبر شکلات به خاورمیانه توسط کشور های غربی و آمریکایی، سال به سال در حال گسترش یافتن می باشد.

از آن جایی که شکلات ها در میان تمامی جوامع و افراد جهان از محبوبیت خاصی برخوردارند، هر کدام از کارخانجات تولید کننده انواع شکلات، روز به روز بر تنوع محصولات خود می افزایند و هر کدام در رقابت با دیگری برای فروش بیشتر و جهت برند شدن، سعی دارند که با روش های مختلفی بر این تنوع بیفزایند.

گروهی از کارخانجات، بسته بندی های محصولات خود را به شیوه های جدید و شیک و شکیل در می آورند و گروهی دیگر نیز تلاش می کنند که با اسانس های مختلف، بتوانند طعم های جدیدی را به شکلات های خود بدهند. که همین عوامل موجب افزایش روزافزون شکلات های مرغوب ایرانی به کشورهای خاورمیانه گشته است.

عرضه شکلات صورتی با مناسب ترین قیمت

عرضه شکلات صورتی با مناسب ترین قیمتعرضه شکلات صورتی با مناسب ترین قیمت در کشور ایران از طریق مراکز معتبری که فروشنده شکلات صورتی هستند امکان پذیر است.

اگر می خواهید مقادیر زیادی از یک شکلات ارزان را خریداری کنید می توانید به مراکز پخش عمده انواع شکلات که مرکز خرید شکلات صورتی نیز هستند، مراجعه کنید.

نمایندگی های فروش انواع شکلات که در نقاط مختلف کشور وجود دارند، علاوه بر اینکه نماینده انواع کارخانه های تولید کننده شکلات در ایران می باشند، به عنوان نماینده فروش شکلات صورتی  نیز محسوب مس شوند و در کنار فروش انواع شکلات ایرانی، به عرضه شکلات صورتی با قیمت مناسب نیز می پردازند. 

لیست شرکت های تولید کننده شکلات صورتی

لیست شرکت های تولید کننده شکلات صورتیدر لیست شرکت های تولید کننده شکلات صورتی، ما شاهد انواع مختلفی از شرکت ها و برند هایی خواهیم بود که هر کدام به طریقی جزو بزرگ ترین کارخانه های تولید شکلات صورتی در جهان محسوب می شوند.

محبوبیت شکلات صورتی در میان تمامی شکلات های تولید شده این کارخانه ها به طرز چشم گیری روز به روز در حال افزایش است و بر همین اساس است که بازار شکلات صورتی در طی سال های اخیر، به بازاری بسیار داغ و پر رفت و آمد و تجارت شکلات صورتی برای تاجران و بازرگانان به یک تجارت پر سود، تبدیل شده است.

طرز تهیه شکلات صورتی

طرز تهیه شکلات صورتیبرای تهیه انواع شکلات ها از هزاران نوع اسانس و ماده افزودنی جهت خوش طعم تر شدن و  خوش رنگ تر شدن آن ها استفاده می شود اما طرز تهیه شکلات صورتی مانند روش تولید شکلات های تیره، سفید و شیری نیست.

شکلات های صورتی، با روشی کاملا متفاوت در کارخانجات تولید این نوع شکلات، ساخته می شوند. شکلات صورتی بدون هیچ گونه مواد افزودنیی و بدون اضافه کردن هیچ نوع اسانسی به رنگ طبیعی صورتی در می آید و  بدون اینکه حتی از یک نوع طعم دهنده در آن استفاده شود، به صورت کاملا طبیعی، دارای طعم دلچسبی نیز می باشد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا